NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bryter avtaler uten først og kontakte kunde Det er bra med 1 faktura
Hei Trondhenry, Vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter på 38 10 00 80 slik at vi kan få undersøkt hva som har skjedd i forbindelse med din avtale. Mvh Silje – NorgesEnergi
16.04.2020 inngikk jeg en avtale med Norges energi. Gul Spot Lavpris. 2 mn gratis strøm. Fastpris kr 5 påslag 4,49 ingen avgifter, ingen binding. Jeg ble lovet at jeg kunne ha avtalen så lenge jeg ønsket og på ubestemt tid. Jeg var nøye på dette for jeg hadde opplevd at mitt forrige strømselskap plutselig forandret avtalen. Men nei, jeg kunne selv bestemme hvor lenge jeg ville ha Gul Spot Lavpris. Nå fikk jeg mail om at de avvikler avtalen min og setter meg på en rådyr avtale. Norges Energi: Skjerp dere. Sånn behandler man ikke kunder.
Hei Bente, Prisendringer kan dessverre skje, og slike endringer varsles med 14 dagers varsel. Vi er lei oss for at du oppfatter din nye avtale som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Via Min Side du endre avtale til en annen mer foretrukket avtale. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så endrer vi avtale for deg. Mvh Silje – NorgesEnergi
Har hatt et greit forhold til Norgesenergi. Men i dag dumpet det ned en epost med beskjed om at Gul spot lavpris avvikles om 2 uker. Det betyr at påslaget øker med 1,5 øre pr. kWh, og det månedlige fastbeløpet øker med kr 42,-. Ikke de støre pengene, men reagerer på måten det gjøres på. Har vi inngått en avtale, så har vi en avtale, da kan ikke den skippes med 2 ukers varsel sånn uten videre.
Hei Henry, Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Prisendringer kan dessverre skje, og slike endringer varsles med 14 dagers varsel. Vi er lei oss for at du oppfatter din nye avtale som en dårlig avtale. Via Min Side du endre avtale til en annen mer foretrukket avtale. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så endrer vi avtale for deg. Mvh Silje – NorgesEnergi
Kunde hos norgesenergi med lang fartstid lite fornøyd med oppsigelse av gul spot lavpris blir nå kunde hos fjordkraft
Hei Svein, Leit å høre at du bytter strømleverandør på grunn av dette. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Vi ønsker selvsagt å beholde deg som kunde og håper du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på din avtale, og finne den beste for deg. Du kan kontakte vårt kundesenter på 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Silje - NorgesEnergi
100 kr ekstra på faktura for noe vi har prøvd å avbestille. Må ringe inn for å gjøre endringer
Hei Olga! Alle tilleggsprodukter er valgfrie, og uten bindingstid. Disse fjernes ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Om du har produkter på din avtale som du ikke lenger ønsker, så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 38100080 slik at vi kan fjerne disse. Mvh Silje - NorgesEnergi
To gutter i Elkjøp prøvde å svindle meg for 2600 kr for kalibrering av tv. De gikk ned til 500 kr, det er allikevel noe man ikke trenger. De tilbød også bytte til Norges billigste strømleverandør. Sjekket opp avtalen min nå og ser at jeg har tjenester jeg ikke har spurt om eller ønsker. Dette er jo ren svindel. Jeg verken trenger eller ønsker prisforsikring eller prissikring eller månedlige utgifter som forhøyer strømregningen. Hvis det også var en løgn at NorgesEnergi var billigste strømavtalen når jeg endret fra Fjordkraft er dette en stygg sak som alle i Elkjøp og Norgeskraft er en del av om de kjenner til denne praksisen.
Hei, Dette tar vi alvorlig, og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Håper du kan kontakte oss enten på telefon 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper vi hører fra deg. Mvh Silje – NorgesEnergi
Hvorfor får ikke alle kundene bonustime? Ingen informasjon fra norgesenergi om det. Nye kunder får "tilbud" om en pris og hva skjer? Stakkars de som av ulike grunner ikke følger med.
Hei Wenche, Deltakelse i Bonustimen er valgfritt, og vi ønsker selvsagt at våre kunder ønsker å benytte deg av dette. Bonustimen kan man aktivere via app og Min Side, eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Informasjon om Bonustimen ligger lett tilgjengelig via app og Min Side, slik at dette skal være enkelt å finne og aktivere. Mvh Silje - NorgesEnergi