SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er utrolig fornøyd med kundeservice til skandia. Når jeg ringte inn som en "vansklig kunde" med noen spørsmål så fikk jeg beskjed om at de skulle finne ut av alt jeg lurte på. mot slutten av dagen ringte samme person meg opp igjen for å forklare alt jeg lurte på. Det er trist at det finnes selgere der ute som bryr seg mer om seg selv en firma de reklamerer og prater for, dermed så blir det slike teite bagateller. Skandia har ALLE priser og abonnoment på sin hjemmeside der alle eventuelle påslag og tillegsavtaler finnes. Skandia prøver ikke å lure folk, alle omtalene jeg har lest her som er negative har faktisk blitt løst! uten noe surr. så for å være ærlig så må det visst være veldig gøy for noen personer og syte på internett siden de netopp har lært seg å google
Hei Joakim, Tusen takk for hyggelig omtale her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Lite smidighet for å komme ut av bruddavtale som det ikke ble opplyst om, selvom den ikke var startet opp. Eidsiva energi betaler og ordner opp i saken...
Hei Cathrine L. Det kan nok føles lite smidig å komme ut av vår avtaletid. Det er kostnader forbundet med å opprette en strømavtale, så derfor har vi valgt å ha avtaletid og bruddgebyr. Når det er sagt, så gir vi deg også en 100% fornøyd garanti, så om du ikke er fornøyd etter avtaletidens utløp, så får du månedspåslaget tilbake, uten ytterligere spørsmål. Det er derfor ingen risiko for de som velger å bli kunde! Hilsen Lars SkandiaEnergi
Fra første stund har jeg opplevd bra kundeservice, samtidig som de er en av markedets billigste strømleverandør. Absolutt til å anbefale.
Hei Yasir, Tusen takk for hyggelig omtale her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Har ingen dårlige tilbake meldinger , veldig fornøyd. Var litt skeptisk etter å ha lest omtaler. Men er veldig fornøyd! Anbefalt!
Hei Trygve N Tusen takk for hyggelig omtale her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Ingen informasjon fra pågående telefonselger om bindingstid. Strømprisen økte med minst 100% fra tidligere leverandør. Selgerne / kundesenter velger å forlenge avtalen min til tross for at jeg aktivt har valgt en annen leverandør Når jeg tegnet avtale med et annet selskap ringte disse meg opp og ville ha meg som kunde fremdeles. Jeg takket nei og fikk deretter en sms der de takker meg for at jeg fortsatt vil være kunde. Dermed sitter jeg i dag med to strømavtaler.
Jeg ble ringt av en selger som overtalte meg til å bytte til Skandiaenergi. Han sa jeg hadde 100% fornøydgaranti, men fortalte ikke at jeg måtte betale 490kr hvis jeg ikke var fornøyd. Jeg ringte inn dagen etter for å forsikre meg om at jeg kunne komme unna avtalen hvis jeg ikke var fornøyd, og det kunne jeg - gratis sa han. Etter en mnd fikk jeg et inkassokrav på 570kr. Da jeg ringte inn kl 9 for å høre hva dette var sa hun at det var et bruddgebyr, selv om jeg ikke skulle det. Hun lovte meg å ringe meg tilbake, noe hun aldri gjorde. Jeg ringte inn 15.30 da hun enda ikke hadde ringt tilbake og jeg ble fortalt at dette hadde tatt hele dagen å finne ut hva dette var. Inkassokravet ble da til slutt slettet etter mye om og men. Selgeren fortalte meg også at månedsprisen er kr 9, men han fortalte aldri at det koster ekstra for topp-3 garanti og at det koster ekstra for noe som heter "pristak". Oppsummert: - uærlig selger - dårlig kundeservice og lang ventetid på svar - ekstra gebyr for topp-3 garanti og pristak - cowboy-virksomhet
Ble oppringt av en selger fra dem som var uærlig og uhøflig. Jeg ble sagt at i TOPP-3 garanti betaler man innkjøpspris og ekstra 9,-. I virkeligheten finnes det ekstra påslag som inkluderes i elsertifikat. De kommer å si at alle må betale elsertifikat, som er sant. Det som ikke nevnes er ekstra påslaget. Totalt blir det dyrere enn andre leverandører. Ikke la deg å bli overbevist av en selger fra dem.