Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Send strøm fraktur til meg . Når jeg ikke har vært strøm kunde. Så send dere de videre til inkasso . Jeg kom til å anmelde dere og Lowell , Dere og Lowell vil ikke høre på meg
Hei Ole Flott om du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett på dette for deg. Jeg kan betrygge deg om at vi ikke sender faktura til personer som ikke er eller har vært kunde hos Tibber. Om det er oppstått en feil så retter vi selvsagt opp i det. Hører fra deg Mvh
Har sendt FEM mail, og intet svar. Har sendt til to forskjellige adresser om en sak som haster veldig. Null respons. Helt latterlig! Ikke velg Tibber!
Hei! Jeg beklager at du ikke har fått raskt nok svar på din henvendelse. Kundeservice hos oss svarer på henvendelser på direktemelding i Tibber-appen og på mail. Mailadressen er: [email protected]. Det er noe lengre ventetid i sommerferien, men alle som har sendt oss henvendelser skal få svar og hjelp.
Veldig fornøyd med alt. Prisen er som forventa, appen er kjekk og synes regningene er tydelige. Alt i alt fornøyd
Bra app, god informasjon ved veldig høy og lav strøm. Anbefales.
hei tibber er et bra selskap uten noe tull kommer til å holde på det.
Selskapet er umulig og få kontakt med på telefon en må sitte og sende e-post frem og tilbake og en får ikkje hjelp selv om en ber dei ringe. Helt håpløst system virker som dei ikkje vil ha ansvar fir det dei leverer
Hei, Rolf! Takk for din tilbakemelding, sånn skal det ikke være. Vi er som regel raskest på tastaturet, da vi er et heldigitalt strømselskap. Sender du en mail til [email protected], eller en direktemelding til oss i Tibber-appen eller via nettsiden vår, svarer vi så raskt vi kan. Hvis problemet ikke kan løses skriftlig, ringer en av våre support-helter deg opp så raskt de har mulighet!
God app, god service, godt selskap. Liker å kunne se eget forbruk og at de varsler meg om dyre og billige dager/timer.