Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det som er bra med Bank Norwegian, er at de, i likhet med andre lånegivere med forbrukslån og kredittkort med høy rente, er svært raske til å overføre lånebeløp og sende kort. Forøvrig er de ekstremt rigide på den månedlige dato for fast innbetaling renter og avdrag, og er ikke fleksibel på å flytte denne datoen i en spesiell situasjon. Dette i stor motsetning til andre utlånere, som er villige til å tilpasse seg i en enkeltstående situasjon, og ikke presse sin debitor over evne. Bank Norwegian har i tillegg et absolutt nullnivå av tilbakemelding til kunde. Dette er en standardformulering fra banken: - Avslaget er basert på en totalvurdering av opplysninger vi har mottatt i søknaden og ditt kundeforhold hos oss. Vi utdyper ikke avslag ytterligere. Med hilsen Bank Norwegian Her var det mye å lære for en kunde eller lånesøker, ikke sant? Mange fine føringer fra BN som man kan ta ad notam hvis det er aktuelt å søke lån av en annen bank?
Jeg har brukt Norwegian kredittkort i mange år og er veldig fornøyd. I forrige uke fikk jeg en mail fra dere at den 31.12.17 trekker dere 984 Cash Points fra meg. I dag prøvde jeg å bestille et hotell rom i London gjennom Norwegian og skulle bruke Cash Points som betaling, det får jeg overhode til. Dette gjelder min datter, prøvde også med flybillett til henne med Norwegian med samme problem med Cash Points. Brukte Norwegian kredittkort.
Har bare god erfaring med banken. Har alltid fått hjelp når jeg har kontaktet dem.
Jeg skulle ønske jeg kunne gi 0 stjerner. Altså: det er altfor lett å få lån. Jeg unnskylder ikke min egen oppførsel, men synes det er tragisk at jeg kunne sitte i amfetaminrus og få lånt en halv million kroner og ha dem på konto før rusen er ute av kroppen. Når jeg så forsøker å ordne opp med dem, stiller de seg svært negative til at jeg tar kontakt med dem. Rentene er forresten skyhøye. Jeg betaler inn nesten 7000 kroner i måneden og lånet minker med fantastiske 300 kroner i måneden. Resten er renter. Bank Norwegian burde skamme seg som skor seg på andres tragedie. Forby denne "banken"!
Utrolig trege til å svare og sender faktura på renter og gebyrer selvom man ikke bruker kredittkortet eller tar opp nye lån. Dette er håpløst. Jeg opplever å føle meg lurt! Nå fikk jeg en regning på 0,25 øre uten at jeg har benyttet meg av noen tjenester! De håper sikkert på at jeg ikke skal betale dette, slik at beløpet vokser og at jeg bare til slutt betaler. For noen svin!
Markedets høyeste rente og dårligste service. I tillegg markedets høyeste gebyrer, høyeste purreomkostninger og sender til inkasso ved for sen betaling før du aner det.
Jeg har bare godt å si om banken. Tjene opp poeng.