Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har bare godt å si om banken. Tjene opp poeng.
Dette er banken for de som ønsker en bank som: - bruker 2-3 uker på å svare på dine henvendelser. - ikke svarer på alle spørsmålene dine i en henvendelse og du da må sende en ny henvendelse og vente i 2-3 uker. - en bank som imponerende nok ikke klarer enkel utregning av renter og fikse korrekte nedbetalingsplaner fraråder ALLE å bruke denne banken.
Markedets mest useriøse aktør? Jeg har brukt bank Norwigaen i noen mnd nå. Tok disse i bruk da de så fint reklamerte med gebyrfrie uttak. Jeg har vært en del ute og reist, og tenkte dette var gode saker. Men når jeg kom hjem og skulle gjøre opp kredrittgjelden fikk jeg meg en god overraskelse. Det påløper RENTER på kontantuttak fra dag én! Når jeg først fant ut av dette, betalte jeg selvfølgelig så raskt som mulig. Jeg glemte å fylle inn ører. Så jeg skylte selskapet 22øre. Jeg ante ingenting, fikk ingen faktura fra selskapet. Så gikk jeh bare inn for moro skyld å sjekket. Og da hadde det selvfølgelig påløpt rente på disse ørene også. Jeg sendte de en mail på om jeg kunne få en faktura på det jeg skylder, slik at jeg får disse amatørene ut av verden. Det tok 3 uker før de svarte, og det var selvfølgelig 2 dager etter forfall de svarte. Ikke store belløpene hos meg, men tenk på de som har store belløper og må hanskes med disse kjeltringene! FÅ DET BORT.
Har stadig tatt kontakt med kundeservice for å avslutte min konto, beløpet er innbetalt, men de avslutter ikke, sender gebyr og renter. Noe de er kjent for, etter å ha lest flere omtaler av de. Styr unna!!
Bra med cash points men det oppveier ikke den meget lange responstiden på henvendelser til banken.
Dårlig kundeservice, skjulte kostnader på fakura uten forklaring.
Jeg har fulgt oppfordringen på banken nettside om å logge meg inn og bruke deres eget mailsystem ved henvendelser. Dette har jeg gjort tre ganger, bl a med spørsmål om hvorfor jeg ikke har mottatt faktura på et nytt lån jeg har, hvorfor det ikke er oppført KID nr i nedbetalingsplanen osv. Jeg får ikke betalt avdragene som nå er et par uker over forfall uten KID. Jeg har som sagt skrevet tre mailer om dette i løpet av et par uker, men ikke fått svar på noen av de! De gidder ikke en gang å purre meg på forfalt avdrag. Jeg har forsøkt å ringe et tlf nr som egentlig gjelder mistet bankkort, men der er det alltid minst 15-20 pers foran meg i kø, og ingen tilbud å ringe meg opp igjen slik de fleste aktører tilbyr. Hva i alle dager er dette for slag virksomhet? Og som sagt, jobber det egentlig folk der? De svarer ikke på andre henvendelser enn søknader på nytt lån. Etter at du er inne i systemet og fått deg lån, gir de tydeligvis helt blanke i folk.