TF Bank Norge opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk ikke brukt kortet på nett, da jeg fikk en automatisk feilmelding hver gang om at autentiseringen mislyktes. Ser også at flere andre har hatt akkurat samme problem med dette kortet. Det var lite hjelp å få fra kundeservice, de sa fra seg alt ansvar og skyldte på brukerstedet eller BankID, selv om jeg har forsøkt på mange forskjellige nettsider nå, bl.a. en link fra deres egen side, og jeg har heller ikke noe problem med BankID i noen andre sammenhenger. Det endte med at jeg måtte si opp kortet. Styr unna!
Hei Maria, Har full forståelse for at denne prosessen har vært frustrerende, og vi tar selvkritikk på hvordan den ble håndtert i første omgang. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil se nærmere på problemet for å forbedre våre tjenester. Takk for tilbakemeldingen. Vi kommer til å sende deg en epost om problemstillingen din så fort vi har fått undersøkt saken. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Aleksander TF Bank Norge
Takk for rask hjelp og god informasjon. Veldig oversiktlig og god komunikasjon
Hei Injo, Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på at du opplevde rask hjelp og god informasjon fra oss. :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Svært profesjonelle og hyggelige ansatte i kundeservice.
Hei Trygve, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Det er flott å høre at du hadde en positiv opplevelse med vårt kundesenter :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Raskt organisert og veldig tydelig i informasjonen med alt veldig godt spesifisert og med en kvalitet på hjelp gjennom hele prosessen.
Hei Gladys, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Imøtekommer utsettelser å betalings utsettelser med den største vennlighet
Hei Ingeborg, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss :-) Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Dette gjekk raskt og var enkelt og problem fritt..Topp service
Hei Leif, Takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at opplevelsen din var rask, enkel og problemfri med god service :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Mett å få kontakt med kundeservice. Ting går raskt og greit.
Hei Mette, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Tilbyr opptil 4 avdragsfrie måneder (kun betale renter) og 2 betalingsfrie måneder. Når du plutselig trenger det sender du en makl som du alltid får svar på innen kort tid, de er også behjelpelige på å refinansiere for mange med lav inntekt og gjeld så de får romsligere budsjett ellers. Fantastisk flott bank, de hjalp meg når DNB "ikke kunne".
Hei, Takk for din fantastiske tilbakemelding! Vi er glade for å høre at vårt tilbud om opptil fire avdragsfrie måneder og to betalingsfrie måneder har vært til nytte for deg. I tillegg til at du fikk et refinansieringslån hos oss som var tilfredsstillende. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Kundeservice på TFBank er en av de få stedene jeg opplever skikkelig god personlig service. De strekker seg langt for kunden og er opptatt av best mulig løsning for begge parter. De er raske til å svare både på telefon og epost, de tar hensyn, og ikke minst er de hyggelige og forståelsesfulle. Anbefales virkelig!
Hei Nadja, Tusen takk for de rause ordene! Vi er glade for å høre at du opplever god personlig service fra vår kundeservice. Vi legger stor vekt på rask respons og hyggelig kommunikasjon. Takk for anbefalingen, og vi ser frem til å fortsette å gi deg den beste servicen mulig. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Jeg opplever denne banken som veldig fin! De er veldig flinke til å ta vare på kunden. Å gir støtte og forutsigbarhet der man trenger det
Hei! Takk for din vurdering av oss :-) Det er flott å høre at du er fornøyd med bankens tjenester! Veldig kjekt at du opplever deg ivaretatt som kunde. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Rett å slett bare møkk. De driter i kundene sine Svarer ikke på Mail når de har gjort feil
Hei Kjetil, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse her. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected]. Merk gjerne eposten din med "Aleksander" så skal jeg hjelpe deg videre her! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Absolutt ett strev med å få refinansiert. Og de kan jo ikke noe om bank og refinansiering. At en bankkonto skal bekrefte hvem jeg er og ikke min bank ID er jo helt bak mål. De spør om feil info og hvis det ikke er feil informerer de ikke hvorfor de trenger informasjonen. De endrer avtalen uten og spørre. Og de refinansierer ikke hele summen. Det må du gjøre selv. I en verden av svindel har de gitt alle tegn på at de ikke er seriøse. Anbefaler ikke denne banken til andre selv om jeg idiotisk nok klarte å havne inn i en slik bank
Hei Sarah, Takk for tilbakemeldingen din. Det er beklagelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse her. Som tidligere forklart på e-post, er det nødvendig for oss å registrere kontonummeret til alle kunder i lånesøknaden, enten det gjelder refinansiering på vegne av deg til ulike kreditorer eller direkte utbetaling til din konto. Vi forstår at refinansieringsprosessen kan virke omfattende for deg som kunde, men denne praksisen er utelukkende implementert for å sikre at vi mottar dokumentasjon som bekrefter korrekt utbetaling til riktig kreditor. I enkelte tilfeller kan vi være nødt til å justere lånetilbudene våre, og dette kan skyldes forskjellige årsaker. Vi oppfordrer deg til å ta kontakt med oss enten via e-post på [email protected] eller telefonnummer 56 99 92 00. På denne måten kan vi bistå deg videre og gi ytterligere forklaringer om situasjonen. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Rask behandling av søknad og god kundeservice. Anbefales.
Hei Audhild, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss :-) Veldig kjekt at både behandlingsprosess og kundeservice falt i smak. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Tusen takk for dere hjelpe meg så fort som mulig. Jeg setter stor pris for dette om at dere er veldig hyggelig og snille mot meg.
Hei Say, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss :-) Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Kjekt å lese at hjelpen du fikk var til nytte! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
TF Bank Norge, det er en veldig bra bank. Kundeservicen er helt utrolig bra, svarer raskt på evt spørsmål.
Hei Krister, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Din tilbakemelding vil bli videreformidlet til kundesenteret vårt! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Etter mange forskjellige tilbud om lån fra mange banker, falt mitt valg på TRBank. Er meget glad at prosessen gikk så fort.
Hei Johnny, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Fantastisk å lese at valget falt på oss, og at du likte søknadsprosessen :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge