TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og smidig prosess. Kort behandlingstid, Penger på konto i løpet av en dag. Anbefales.
Hei Thomas, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Bra behjelpelig selv om jeg klarte å få dobbelt. Ved å få kreditt lån. Dette er innbetalt og alt lot seg ordne av TF Bank
Hei! Takk for din vurdering av oss :-) Det setter vi pris på. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Har vært kunde i flere år og er storfornøyd! Kom over en mc som er litt skjelden og måtte slå til raskt. TF Bank har en meget bra og effektivt søknads prosess med hyggelige og løsningsorienterte saksbehandlere!
Hei Arnstein, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Dumt at billån osv ikke kan refinansieres,å ferratum,mye papir arbeid ,kvitteringer , regninger som må sendes til dere
Hei Beate, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse her. Vi har forståelse for at denne prosessen kan virke omfattende, men det er kun for å sikre at refinansieringen går riktig for seg at vi velger å gjøre det slik. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Rask behandling. Overkommelig pris. Enkel søknad. Gode anbefallinger fra andre kunder.
Hei Hildur, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Kjempedyktige kunderådgivere! Kjapp og effektive i saksbehandlingen! Tommel opp!
Hei Toria, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Vanskeligere snakke med, blir ikke forstått Blir tilsendt omkostninger av penger som jeg aldri har fått utbetalt, eller har dekket refinansiering og som har blitt låst hos , til en finansiering som allerede var betalt. Ikke noe positivt å si. Vanskelig å kommunisere med dem, finner heller ikke informasjon på min side.
Hei Katinka, Takk for at du delte din opplevelse. Vi beklager de utfordringene du har møtt og for eventuelle misforståelser som har oppstått i forbindelse med kommunikasjonen. Vi vil gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd i ditt tilfelle og løse eventuelle feil eller misforståelser. Vennligst ta kontakt med vårt kundeservice-team direkte slik at vi kan bistå deg på best mulig måte. Vi ønsker å sikre at alle dine bekymringer blir adressert og at du får den nødvendige informasjonen du trenger. Vi setter pris på din tilbakemelding og muligheten til å forbedre våre tjenester. Igjen, beklager for eventuelle ulemper dette har medført for deg, og vi ser frem til å rette opp i situasjonen så snart som mulig. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge