TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ja, jeg har veldig fornøyd opplevelse med TF bank fordi jeg fikk hjelp med en gang når jeg trenger hjelp og ikke mins du for også mange tilbud lavere renter.
Hei Jackson! Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er veldig fornøyd med oss som bank. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Hadde ett kredittkort hos dem som gikk til inkasso. Betalte alt inn i en engang for å slette betalingsanmerkningen.3 måneder etter innbetaling og bekreftelse fra dem har de ennå ikke klart å slette anmerkningen. Skikkelig useriøse og umulig å få kontakt med. SVINDEL!!!! Telefon nummer til selskaper finnes ikke.det er en adresse i Bergen Jeg vurdere å oppØke.
Hei Thomas, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse her. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller på telefon 56 99 92 00, så kan vi hjelpe deg videre. Vi har kort ventetid på e-post og telefon, så det skal være fullt mulig å komme gjennom til oss. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
HÅPLØST at man ikke har nettbank slik at man kan administrere konto. MÅ fylle ut en blankett og sende pr post i 2023? Jeg får heller ikke åpnet skjema på min Pc og skrevet inn uttaksdata. DETTE ER ALTFOR tungvint
Hei Vidar! Takk for din vurdering av oss. Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende uttak fra sparekonto. Per i dag har vi dessverre ikke fått på plass en løsning som gjør dette smidigere for kundene våre, men vi jobber med saken og håper å komme med et tilfredsstillende tilbud i fremtiden. Ønsker deg en strålende dag videre! Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Verste kundeservicen jeg har vært borti. Det er for det første ingen steder man kan logge seg inn for å se status på sitt lån. Når man kontakter dem og etterspør ting så har dem null kontroll. De svarer med en spydig tone og ignorerer mailer når man ikke kommer noen vei med dem. De sendte meg bilde av en faktura hvor det står at fakturaen gjelder for mars, men de skriver i samme Mail at den gjelder for juni og gir seg ikke når man påpeker feil. Ikke nok med det, men midt under dialogen ang denne fakturaen så sender de saken til inkasso etter å ikke ha svart på en uke! Styr unna!!
Hei! Takk for din ærlige tilbakemelding. Det er beklagelig at du har hatt et såpass dårlig møte med oss. Vi ønsker veldig gjerne å se på saken din på nytt slik at vi kan løse dette sammen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 56 99 92 00, eller på e-post: [email protected]. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Veldig dårlig kundeservis! - Ansattene har en veldig dårlig tone. - Dårlig system. Vanskelig å følge opp
Hei Shah! Tusen takk for din tilbakemelding. Det er ikke kjekt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi ønsker svært gjerne å rette opp igjen inntrykket du har fått. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 56 99 92 00, eller på mail: [email protected]. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Veldig bra og menneskelige.har bare poserive erfaringer
Hei Karl! Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du bare har positive erfaringer og har hatt et hyggelig møte med oss. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Tar såååå lang tid å utbetale innskudd. Beløp er ikke på konto dagen etter de sa det var utbetalt
Hei Thomas! Takk for din ærlige tilbakemelding. Beløpet utbetales fra oss innen 1-2 virkedager fra mottatt uttaksblankett. Blankett ansees som mottatt når du har fått bekreftelse på mottak. Beløpet vil være på din konto etter 1-3 virkedager avhengig av bankkjøringer og hvilken bank du bruker. Med ønske om en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge