TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Søkte om refinansiering via Axo, og fikk tilbud fra BB bank. Rask og god kundeservice på e-post noe som er et stort pluss. Jeg ser at det en del som klager på over at de trekker tilbake lånet, noe som ikke stemmer dersom du faktisk oppgir helt riktige opplysninger i søknaden. :-) BB bank kan varmt anbefales til andre som trenger refinansiering. Kundeservice svare innen 5 - 6 minutter på e-post, mens andre banker bruker opptil 1 - 2 dager på å svare. Denne banken har over alle grenser fått høy score fra min side. Ønsker alle som jobber i BB bank en god jul og godt nyttår <3
Hei Marius :-) Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakmelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har rask og god kundeservice. Sender du e-post til oss i åpningstidene våre 08-20 får du rimelig raskt svar hos oss :-) takk igjen for anbefalingen! Ønsker deg også en riktig god jul og godt nytt år. Med ønske om en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen Sara, BB Bank
Min opplevelse med bb finans er veldig positiv. Rask kundeservice samt raske svar. Trekker fra en stjerne da de mangler innlogging
Hei Adrian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg. Vi setter pris på å høre at du syntes vi har rask kundeservice med raske svar. Vi har dessverre ingen innlogging for forbrukslån men vi har for våre andre produkter kredittkort og sparekonto. Beklager ulempen med dette. Ønsker deg en ellers fin dag :-) Med vennlig hilsen Sara, BB Bank
Jeg er veldig fornøyd med service når jeg ringer og får rask svar av det jeg lurer på.
Hei Siri! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er fint å høre at du er fornøyd med vår service på telefon og at du får raskt svar på det du lurer på :-) Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen, Sara, BB Bank
Jeg er pårørende til en som sliter med spillegjeld. Vi gjorde opp gjelden og ba dem slette kontoen og kredittkortet. Det gjorde dem ikke. Denne banken har ingen kundeservice. Ingen forståelse.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger seriøst og prøver hele tiden å forbedre oss. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dersom gjelden er gjort opp så har vi ingen problem med å slette kredittkort, så lenge det foreligger fullmakt om dette. Har du ytterligere tilbakemelding eller spørsmål så ta gjerne kontakt på e-post [email protected] eller telefon 56 99 92 00kr. Ønsker deg en fin dag, Sara, BB Bank
Lav rente og god kundeservice! Kommer til å flytte boliglånet over etterhvert.
Hei Anita! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Flott å høre at du er fornøyd med renten og kundeservicen du fikk hos oss. Vi tilbyr dessverre ikke boliglån, våre produkter er sparekonto, forbrukslån og kredittkort. Med ønske om en fortsatt fin dag, Sara, BB Bank
Rask og effektiv låneprosess. Lett å komme i kontakt med. Savner ellers muligheten til å kunne logg inn og administrere eget lån.
Hei George, Takk for din tilbakemelding! Mvh, BB Bank
Det eneste bra med BB bank (nå eid av TF bank) er at det er relativt lett å få lånt penger av dem. Jeg var sjeleglad fordi jeg fikk samle alle løsgjeld i èn post og med bedre rente enn jeg vanligvis ble tilbudt. Men det ville vise seg at det er sabla dyrt å låne hos BB bank - jeg har aldri betalt så mye før. De er utrolig dårlige på orden og faktura - du får ikke faktura, du får en rar tekst i kommentarfeltet på avtalegiro som gir en total pris etter betalt giro, men denne sammenfaller aldri med det du egentlig skylder! Kundeservice vet de ikke hva er - de fraskriver seg alt ansvar når det kommer til avtalegiroene deres, og de oppdaterer ikke gjeldsregisteret selv om de sier de gjør det (jeg fikk i tillegg ett beløp for å ferdigbetale lånet som var en tredjedel av hva gjeldsregisteret sa, selv om da hadde BB bank oppdatert mine gjeldsopplysninger samme dag som jeg pratet med dem! ). Jeg ba om å få ordentlig faktura hver måned og ble tvert ignorert. Jeg ba om innsyn og forklaring av nedbetalingsplanen deres og fikk så vidt informasjon - de setter kundeservice på minus ti på rangstigen deres og er horrible å prøve å prate med på mail. Null forståelse og absolutt ansvarsfraskrivelse for alt og ingen interesse i å hjelpe kunder forstå eller løse ting. Så, * ikke faktura * Aldri oppdatert informasjon og låneforhold * skyhøye rentebetalinger med ekstra som ikke ligner grisen Min erfaring tilsier at jeg råder alle til å HOLDE SEG UNNA BB BANK FOR ALT DET ER VERDT!
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger veldig seriøst og forsøker hele tiden å forbedre oss. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi oppdaterer Gjeldsregisteret en gang i døgnet i henhold til krav fra Finanstilsynet, men det er mulig beløpet varierer noe om man for eksempel har forfalt faktura. Vi sender faktura i posten tre uker før forfall, med mindre man oppretter AvtaleGiro – fakturaen vil da bli trukket automatisk i nettbanken din. Kun kunde kan avslutte AvtaleGiro og faktura vil da sendes ut per post. Et forbrukslån er et lån uten sikkerhet og høyere rente er da kompensasjonen for manglende sikkerhet i et objekt. Vi vurderer alle lånesøknader individuelt og renten avhenger av inntekt, betalingsevne og betalingshistorikk. Vi oppfordrer også våre kunder å gjøre seg kjent med gjeldende vilkår og betingelser for låneavtalen før inngåelse. Vi har dessverre ingen innlogging som viser informasjon om låneforholdet, men vi sender nedbetalingsplan samt gir ut oppdatert saldoinformasjon per e-post om ønsket. Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00. Med ønske om en fin dag, Sara, BB Bank