BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei og oversiktelig bank. Lett og finne fram i når det gjelder tjenester.
Hei, Anne! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Vi har fokus på at det skal være enkelt å være kunde hos oss. Hilsen oss i BN bank
Jeg er veldig fornøyd med BN Bank. Beste bank jeg har hatt. Raske og gode svar når jeg spørr om noe.
Hei, Tor! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på! Hilsen oss i BN Bank
Lett tilgjengelig på tekefonen og god service. Har vært kunde i mange år og har bestandig fått god hjelp.😃
Hei, Frøydis! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank
God rente og rask hjelp/service. Fikk raskt tilbakemelding på spørsmål og god hjelp ved bankbyttet .
Hei, Eva! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på. Hilsen oss i BN Bank
Takk for veldig rask saksbehandling og ikke minst hyggelig kontakt da vi ønsket å flytte fra Nordea til BN Bank. Vi merker oss også at BN Bank er raskere til å sette pengene inn på vår konto enn det Nordea gjorde, som brukte lengre tid. Lånene våre er blitt billigere med lavere rente enn det vi har betalt til nå.
Hei, Pål Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank
Alltid rask respons. Hyggelige og effektive. Fin oppfølging i alle spørsmål.Det
Hei, Knut! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen oss i BN Bank
Ubrukelige kundebehandlere, alt tar ekstremt lang tid. Benyttet denne banken til å opprette AS, alt tar latterlig lang tid. Ting de sier skal bli gjort ila dagen når jeg ringer og purrer, kan ta 3 virkedager. Alt er tungvindt å finne, dager til man får svar. Ville ALDRI brukt denne banken igjen. Skulle ikke vært lov å holde på slik.
Hei, Harald! Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss for at vi skal bli bedre. Vi har den siste tiden opplevd stor pågang av nye bedriftskunde og kunder som trenger bistand til å stifte AS. Derfor har ventetiden ved søknadsbehandling for selskaper under stiftelse beklageligvis vært lengre enn hva vi ønsker å tilby kundene våre. Vi beklager dette. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss direkte for ytterligere tilbakemeldinger og eventuell oppfølging fra vår side. Hilsen Tom Erik, Avdelingsleder BN Bank