Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bulder Bank har så langt vært flink og hyggelige. Da jeg fikk lånet for signatur, fremgår det at Bulder vil tinglyse pant i eiendom med bortimot det doble i forhold til lånet på 35% av verdi. Vil dette medføre at hvis jeg ønsker å kjøpe en hytte, så er tinglyst pant/belåningsgraden så høy at det vil sette begrensninger for fremtidige behov? Hvorfor kan ikke Bulder event. tinglyse reellt lån med 1.pri? Jeg har sendt en forspørsel og venter i spenning på svar.
Hei Rånny! Så bra å høre at du synes vi har vært flink og hygglig så langt! Årsaken til at vi tar pant på høyere beløp enn lånesummen er blant annet for å ha dekning for eventuelle fremtidige opplåninger og for at du skal slippe å betale nytt tinglysingsgebyr. Siden vi har automatisk rentejusteringbasert på belåningsgraden din ønsker vi også å unngå at andre banker legger inn pant og andre lån uten at vi blir informert fra disse. Dersom hyttekjøp blir aktuelt er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med det. Du får mer utfyllende svar i den kanalen du kontaktet oss. Hilsen gjengen i Bulder
Helt sjukt at du ikke kan se bankkonto nummer og KID nummer på utførte betalinger, dette gjør banken mer eller mindre ubrukelig. Kundesupport prøver å hjelpe deg men det er usikkert om de bare er trollete eller om de bare ikke har peiling på hva de holder på med. Fikk tilsendt akkurat de samme elendige opplysningene jeg fikk fra appen som ikke hjalp meg noe.
Du ser nemt kontonummer og annet under "detaljer" på hver enkelt transaksjon 👍
Bestilte flytting av boliglån, og hele prosessen var lekende lett. Brukervennlig og morsom(!) app, kjapt svar på chaten.
Hei Joakim, Velkommen om bord som Bulder-kunde! Fantastisk å høre at du er fornøyd med appen og flytteprosessen😎 Hilsen oss i Bulder Bank
Knallbra og moderne mobilbank med gode betingelser på lån, men det er helt, helt utrolig at banken ikke har støtte for Apple Pay enda. Kan ikke brukes som daglig bank når de av politiske grunner ikke støtter verdens mest brukte og populære mobilbetaling.
Hei Mats, Takk for tilbakemeldingen! Supert å høre at du er fornøyd med appen og lånebetingelsene😎 Når det gjelder Apple Pay, så vet vi at mange av kundene våre ønsker seg dette, og vi vurderer det fortløpende. Skriv deg gjerne på interesseliste her, så vi får et bedre bilde av hvor mange dette gjelder: https://www.bulderbank.no/roadmap/applepay Hilsen oss i Bulder Bank
Jeg har "alltid" vært en fornøyd kunde i sbanken men blir aldri en DNB kunde. Når jeg nå fant bulder bank må jeg si at jeg ikke hadde ventet meg det så bra. Hadde faktisk gruet meg til å flytte alle giroavtalene men med foto scanning av kidnummer ble det nesten gøy.
Hei Stein, For en fantastisk tilbakemelding! Vi må jo ta det som et tegn på at vi har gjort noe riktig når kundene synes det er gøy å flytte AvtaleGiro😂 Vi skal jobbe knallhardt for at du skal få mange flere gode Bulder-opplevelser også i fortsettelsen🤜🤛 Hilsen oss i Bulder Bank
Kan ikke gi pris på boliglån da min bolig visstnok ikke ligger i et område med nok salg for å gi grunnlag for beregning. Det selges boliger hver uke i nabolaget..... Er på jakt etter et alternativ til Sbanken hvis de blir kjøpt opp av DNB, men må nok leite videre.
Hei Marit Det stemmer. For å kunne verdisette boligen din presist nok så trenger vi at det er gjennomført nok salg av boliger i ditt nærområde de siste årene. Dette er viktig for oss fordi vi bruker verdien av boligen din til å finne ut hvor mye du kan låne, og hvilken rente du skal få. Vi oppdaterer boligprisen din månedlig for å hele tiden sjekke om du kan få lavere rente. Dette fungerer ikke i de omårdene der det er få salg av boliger. Det betyr ikke at boligen din er lite verdt. Det betyr bare at det er vanskelig å få bekreftet verdiene på boligene dine i ditt område, til det trenger man boligsalg. Vi dekker per i dag omtrent 90 % av Norge, men forstår at det er kjedelig for deg at vi ikke dekker ditt område. Lykke til i jakten på ny bank. Hilsen oss i Bulder
Rask og enkel saksbehandling som gjør det enkelt !
For å komme i kontakt med Bulder bank må en opprette konto. Når en kontakter vanken på chat lover de å svare men ingenting skjer. To chatter etterpå avslutter de uten å svare. Etter innsendt mail svarer de etter noen dager at de ikke kan gi lån. Dette på en leilighet sentralt i en av norges største byer som ALLE andre banker gir lån på. Å si opp kontoen etter at de ikke kan gi lån er svært vanskelig.
Hei Jan, Så kjipt at du har hatt en dårlig opplevelse i møte med oss. Vi har hatt enorm pågang av henvendelser den siste tiden, og vi er klar over at det har vært lengre ventetid for å komme i kontakt med oss enn vanlig. Vi forstår at det er frustrerende. Å si opp kontoen er enklest å gjøre via chat i appen, men om du skulle oppleve problemer med chatten, kan du også kontakte oss på telefon 46871000, så får vi hjulpet deg 👍 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Jeg ble kunde i dag etter nyheten om Sbanken, og hadde ikke hørt om Bulder før. Men fra første stund ble jeg veldig positivt overrasket over appen og ikke minst de koselige meldingene mens man ventet! 😊 Har veldig tro på at dette blir supert.
Hei Sindre! Så bra å høre! Mange har pekt på oss som arvtakere etter Sbanken. Vi har enorm respekt for det Sbanken har stått for, og vet at dere som har vært kunder der har vært veldig fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsetter å være fornøyd med banken din. Velkommen til oss! :) Hilsen gjengen i Bulder
Det eg ikke forstår er att dei bruker fingeravtrykkleser. Det synes eg dei kan gå bort fra. Ellers ser det bra ut.
Hei Rune! Vi bruker fingeravtrykk og FaceID fordi det gjør appen så kjapp som mulig samtidig som vi ivaretar din sikkerhet.Om telefonen din støtter FaceID så anbefaler vi det sterkt. Det gir superrask innlogging, uten at du må trykke noe som helst. Glad for å høre at du synes det ser bra ut ellers. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal være fornøyd fremover. Velkommen til Bulder. Hilsen oss
Nå driver markedet å maser opp markedet på lån. Så dumper det opp en mail med rentenedsettelse fra Bulder Bank😁 man kan ikke annet enn å være fornøyd 👍
Hei Annie! Så bra! Det er noe av det gøyeste vi vet å kunne gi kundene våre enda bedre betingelser på boliglån. Det er derfor vi har designet boliglånet vårt på den måten det er. Så fort du fortjener bedre rente, fordi lånet ditt har blitt mindre i forhold til verdien på boligen, så får du det! Gøy for deg, gøy for oss :D Hilsen gjengen i Bulder
Lett å bytte til og holder hva de lover. Lav rente for oss som har krabbet nedover i belåningsgrad. Alle de andre bankene har motsatt skala....jo mer man låner, jo bedre rente:(.
Hei Du har helt rett. Med lav belåningsgrad utgjør du som kunde en lavere risiko for banken som låner deg penger. Da fortjener du også en lavere rente. Men det er det ikke mange banker som tar hensyn til. Håper også at du har fått med deg at hos oss så justerer vi deg ned automatisk når belåningsgraden din blir lavere - uten at du trenger å be oss om det. Hilsen gjengen i Bulder
Lav rente, ingen pruting nødv. + overraskende utbytte for 2020
Boligverdi oppjusteres automatisk og renten settes ned uten at man ber om det eksplisitt.
Var enkelt å søke om lån og fikk gode betingelser. Bulder bank gav god oppfølgning på chat, telefon og e-post. App'en har mange gode funksjoner og ser at det kommer stadig nye forbedringer. For
Så kult å høre at du er fornøyd med både lån, kundeservice og app, Herman😎 Vi skal jobbe knallhardt for å holde deg like fornøyd i fortsettelsen! Hilsen gjengen i Bulder Bank
Enkelt å flytte til og oversiktlig og enkelt å finne fram på nettsidene. Herlig med full digitalisert bank.
Hei Dagfinn, Takk for super omtale😎 Enkle prosesser og konkurransedyktige betingelser er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere. Hilsen gjengen i Bulder Bank