Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært en del bugs med appen og justering til riktig låne rente tok 1 måned.. Regner med at appen blir kontinuerlig forbedret og at responstiden fra kundeservice blir raskere.
Oppretting av kundeforhold skjer på nett med Bank-ID. Treng ikkje snakke med fysisk person. Får raskt svar på lån. Kan ha sikkerhet i fleire objekt. Etter at lån er tatt opp så oppdateres boligverdi kvar måned og ein får automatisk beste rente i forhold til belåningsgrad, uten å forhandle. Svært fornøyd.
Vi søkte om å flytte huslån til Bulder. Vi gjorde en feil i prosessen og fikk avslag. Etter vi spurte banken om hvorfor vi fikk avslag så fant de en feil vi hadde gjort. Fikk beskjed om å søke på nytt og det gikk fint. Veldig fornøyd med prosessen etterpå og vi anbefaler denne banken på det varmeste.
Beste rente på rammelån. God oppfølging med renteutvikling. Enkel og veldig oversiktlig app.
Enkelt og ikke minst veldig bra med automatisk justering av boligverdi ut fra markedet. Best pris.
Det finnes ingen bedre alternativ på det norske markedet. Bare tenk tanken hvor ofte er du fysisk i banken? Jeg har ikke vært i banken på fler år, da var valget enkelt . Jeg valgte Bulder Bank pga en fantastisk service gjennom prosessen.
App og konseptet virker bra. Prisestimering av hus og lånesøknad for rammelån er jeg ikke fan av.
Veldig fornøyd og grunnen til at dere ikke får 5 stjerner er at dere ikke kan tilby bank id, ellers veldig fornøyd med appen
Byttet fra Dnb, grunnet tilbud om mye lavere rente. Har ikke så mye lån, så Dnb syntes jeg ikke kunne få bankens beste rente. Fikk det med en gang fra Bulder. Meget fornøyd.
Beste og enkleste boliglånet! Ikke noe lureri med renten, settes automatisk ned etterhvert som andel lån på bolig går nedover. Topp!
En meget bra og enkel app som faktisk fungerer optimalt. Kundeservice er ikke får mange som - tast 1,2,3,4 ovs
Mangler noe så grunnleggende som bank id. Billig lån og enkel søknadsprosess, men fullverdig bank er det ikke.
En bank som gir utbytte, og passer på at hvis huset stiger i verdi går renten ned.
Det gikk greit og forholdsvis kjapt å skifte huslånet over til Bulder. Fikk greie og artige oppdateringer underveis, og råd på chatten. Gjennom dette byttet har jeg faktisk spart mange tusen kroner per år, og det kan aldri være feil! For meg er det litt uvant å bare forholde meg til en app, men venner meg til det.
Det meste fungerer greit i banken, men hvor blir det av renter på innskudd. Har flere hundre tusen stående over en måned nå på konto til 0.2% rente men ingen renteinntekter så langt.
Jeg flyttet boliglånet til Bulder Bank og det gikk forsåvidt enkelt og greit å søke. Stusset over at det var ingen måte for meg å følge med på saksgangen. Søknaden går inn i et sort hull og så er det bare å vente på å bli kontaktet. Innimellom kom det en mail med en bekreftelse på at jeg ikke var glemt. Når jeg da fikk lånet innvilget, ønsket jeg å legge til et rammelån da jeg er i gang med oppussing. Men her stoppet det helt opp. I flere uker gikk jeg og ventet på å bli kontaktet uten å høre et pip. Ikke fikk jeg noen bekreftelse på at søknaden min var mottatt heller. Til slutt ringte jeg selv og fikk raskt vite at man ikke kan ha både bolig- og rammelån samtidig. Dette hadde jeg ikke blitt orientert om, det står faktisk ingensteder at dette ikke er mulig. Jeg fikk fra andre beskjed om at det istedet var enkelt å øke lånet ved behov. Men her igjen så søker man og så venter man, og venter...noe jeg hadde sluppet med et rammelån. Mens jeg ventet tok jeg noen runder med meg selv ift om jeg hadde gjort rett i å flytte til Bulder, Bank. Min konklusjon er at totalopplevelsen av kundeservice og appen gjør at jeg umulig kan fortsette å være kunde der. Kontoutskriften i appen, som noen andre nevner her, er helt hårreisende mangelfull og appen ellers er svært uoversiktelig. Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan ha kontroll på økonomien sin med bruk av denne. Appen vitner om et umodent produkt med et grensenitt som ikke har vært testet lenge nok før lansering. Bulder Bank prøver å være nytenkende og retter seg med all sannsynlighet mot yngre kunder, men den gir ikke den oversikten og tryggheten man ønsker. Så jeg flytter fra Bulder Bank igjen for dette er ikke bra nok for mitt behov.