Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har positive erfaringer med Bulder Bank. For å nevne noe av det positive: - Rask og effektiv med behandlingen av boliglånsøknad og utbetaling - De er gode på produktutvikling og UX: appen er brukervennlig og de lytter til forslag til forbedringer - De har strippet bort unødvendig informasjon og funksjoner - Oversikt over utviklingen i boligverdi og rentesats (som endrer automatisk) - Kundeutbytte Lite minus: Kredittkortet deres er veldig "kjedelig" - ingen store fordeler, cashback eller lignende (som kanskje var ventet av mange før det kom ut)
Hei Christian😊 Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg. For en god og presis oppsummering av det vi leverer til deg som kunde. Vi noterer oss at du synes kredittkortet vårt er kjedelig. Hilsen alle oss i Bulder😊
Kom fra S banken, å gikk over til en annen storbank. Den viste seg å ikke være i nærheten av brukervennligheten til S banken. Det fikk jeg når jeg flyttet til Bulder bank. Er veldig fornøyd med nettside. Enkelt å komme i kontakt med banken via nett, å får raskt svar. Her blir jeg 👍
Hei Wenche Så bra å høre at du er fornøyd med å ha byttet til Bulder, og at du får hjelp når du trenger det! Du er veldig velkommen til å bli her! Hilsen alle oss i Bulder 😊
God app som er på vei til å bli den beste, men det mangler en del ting for at den skal få full pott hos meg. -muligheten for å sortere lønningsdato til lønningsdago på budsjett siden. Er ikke mange som har lønn fra 01-01 og budsjett blir da ikke riktig. -muligheten for å flytte alle tidligere og fremtidige betalinger til en bestemt kategori. -muligheten for å fjerne «automatiske» opprettete abbonement -muligheten for å fjerne fremtidige trekk oversikten på konto oversikt.
Hei Stian 😊 Takk for gode innspill. Det er helt riktig, vi kan alltid bli bedre. Jeg vet ikke om jeg skjønner hva du mener med lønnen. Jeg bruker budsjettfunksjonen selv og får lønn den 15. Det fungerer fint hos meg. Men kanskje ønsker du et budsjett fra lønning til lønning, og ikke et månedsbudsjett (knyttet til kalendermåneden)? Vi skal fordbedre budsjettfunksjonen, og kanskje blir da muligheten til å velge at budsjettet skal gå fra lønning til lønning, i stedet for på kalendermånedene mulig. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Appen er enkel å bruke. Bytte av bank og flytting av avtalegiro og e-faktura var fantastisk greit. Veldig god kundeservice, gode kunnskaper.
Hei Anne 😊 Herlig å høre at du synes appen er enkel å bruke, at bankbyttet var enkelt og at servicen er god. Det er høres ut som Bulder fungerer godt for deg! Hilsen alle oss i Bulder😊
Jeg er veldig fornøyde med bolig lånn renten, og fond jeg sparer i og buffer kontoen. Men av og til hadde det vært greit å kunne treffe dere på telefonen.
Hei Reidar😊 Wow! Så bra. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Du kan treffe oss på telefon mellom 09 og 15. Vi sitter klar om det er noe du trenger oss til. Hilsen alle oss i Bulder😊
Strålende, innovative og enkle løsninger som har gjort det til en glede å stikke i banken. Hele tiden i endring for å lage gode løsninger for kundene sine! Anbefales! 🤩👌
Hei Jørn😊 Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, både til hverdag og fest! Takk for anbefaling, vi gleder oss til neste gang du "stikker i banken" 😊 Hilsen alle oss i Bulder 😊
Tok imot en overføring fra en privatperson og overførte penger fra min andre bankkonto. Fikk masse spm om hvorfor pengene ble overført og hva de skulle brukes til mens jeg var på ferie og fikk kun helgen på å svare. Svarte rett før fristen på alle spm. Fikk svar neste morgen at kontoen var sagt opp pga. manglende svar innen fristen. Kaller det useriøs og elendig kundeservice. Vil ikke anbefale denne banken.
Hei Svein😊 Vi kan ikke kommentere din specifikke sag her. Derfor er dette mere et svar på, hvorfor vi handler som vi gør. På generell basis har banker et utvidet ansvar for å stille spørsmål om transaksjoner på bestemte beløp, land og lignende. Jeg forstår fullt ut at det kan føles overveldende å motta mange spørsmål og en tidsfrist man må oppfylle. Dette for å avdekke forhold som kan være mistenkelige. Du er selvfølgelig velkommen til å ringe inn og høre mer om din konkrete sak. Hilsen oss i Bulder