Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God app som er på vei til å bli den beste, men det mangler en del ting for at den skal få full pott hos meg. -muligheten for å sortere lønningsdato til lønningsdago på budsjett siden. Er ikke mange som har lønn fra 01-01 og budsjett blir da ikke riktig. -muligheten for å flytte alle tidligere og fremtidige betalinger til en bestemt kategori. -muligheten for å fjerne «automatiske» opprettete abbonement -muligheten for å fjerne fremtidige trekk oversikten på konto oversikt.
Hei Stian 😊 Takk for gode innspill. Det er helt riktig, vi kan alltid bli bedre. Jeg vet ikke om jeg skjønner hva du mener med lønnen. Jeg bruker budsjettfunksjonen selv og får lønn den 15. Det fungerer fint hos meg. Men kanskje ønsker du et budsjett fra lønning til lønning, og ikke et månedsbudsjett (knyttet til kalendermåneden)? Vi skal fordbedre budsjettfunksjonen, og kanskje blir da muligheten til å velge at budsjettet skal gå fra lønning til lønning, i stedet for på kalendermånedene mulig. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Appen er enkel å bruke. Bytte av bank og flytting av avtalegiro og e-faktura var fantastisk greit. Veldig god kundeservice, gode kunnskaper.
Hei Anne 😊 Herlig å høre at du synes appen er enkel å bruke, at bankbyttet var enkelt og at servicen er god. Det er høres ut som Bulder fungerer godt for deg! Hilsen alle oss i Bulder😊
Jeg er veldig fornøyde med bolig lånn renten, og fond jeg sparer i og buffer kontoen. Men av og til hadde det vært greit å kunne treffe dere på telefonen.
Hei Reidar😊 Wow! Så bra. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Du kan treffe oss på telefon mellom 09 og 15. Vi sitter klar om det er noe du trenger oss til. Hilsen alle oss i Bulder😊
Strålende, innovative og enkle løsninger som har gjort det til en glede å stikke i banken. Hele tiden i endring for å lage gode løsninger for kundene sine! Anbefales! 🤩👌
Hei Jørn😊 Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, både til hverdag og fest! Takk for anbefaling, vi gleder oss til neste gang du "stikker i banken" 😊 Hilsen alle oss i Bulder 😊
Tok imot en overføring fra en privatperson og overførte penger fra min andre bankkonto. Fikk masse spm om hvorfor pengene ble overført og hva de skulle brukes til mens jeg var på ferie og fikk kun helgen på å svare. Svarte rett før fristen på alle spm. Fikk svar neste morgen at kontoen var sagt opp pga. manglende svar innen fristen. Kaller det useriøs og elendig kundeservice. Vil ikke anbefale denne banken.
Hei Svein😊 Vi kan ikke kommentere din specifikke sag her. Derfor er dette mere et svar på, hvorfor vi handler som vi gør. På generell basis har banker et utvidet ansvar for å stille spørsmål om transaksjoner på bestemte beløp, land og lignende. Jeg forstår fullt ut at det kan føles overveldende å motta mange spørsmål og en tidsfrist man må oppfylle. Dette for å avdekke forhold som kan være mistenkelige. Du er selvfølgelig velkommen til å ringe inn og høre mer om din konkrete sak. Hilsen oss i Bulder
Først og fremst viktig for meg å være kunde hos noen som utfordrer DNBs dominerende markedsposisjon. Appen til Bulder funker veldig bra, mange muligheter for tilpasning. Kjekt med automatisk utregning av hva som faktisk er disponibelt etter at regningene er betalt.
Hei Anders😊 Du har helt rett. Det norske bankmarkedet har godt av konkurranse. Der gjør vi alt vi kan, og heldigvis er kundene med oss på det. Uten at kundene er med på å utfordre kan ikke vi få gjort så mye. Nydelig å høre at Bulder fungerer så bra for deg 😊 Hilsen alle oss i Bulder😊
Veldig fornøyd med app for mobilbank og boligverdi som oppdateres månedlig.
Hei Asle Nydelig å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er så fornøyd med appen og den månedlige oppdaterte verdien. Hilsen alle oss i Bulder😊