Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og stort sett oversiktlig i appen. Litt for mye plass blir brukt til oversikt over pengebruk og økonomi, dette på bekostning av renere og tydeliger oversikt over konto(er).
Hei Ove Bra å høre at du er godt fornøyd. Vi gjør kontinuerlig forbedringer av appen. Kanskje vil vi gjøre en endring som er mer etter din smak? I tillegg vet vi også at det å bli vant til et nytt oppsett ofte tar litt tid, og det man er vandt til blir også mer oversiktlig. Hilsen alle oss i Bulder😊
Super enkel app og magisk bra oversikt over alt fra boliglån, boligverdi, hva man betaler for. Digger oversiktlig lik rente for alle og ikke trynefaktor som andre banker. Elsk på høy rente på sparekonto også, og fin oversikt over hva man «tjener» på sparepenger hver måned :)
Hei Anette Nydelig å høre at du digger det fremoverlente! Godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg og at du er fornøyd med appen, oversikten over boliglånet, boligverdien og forbruket ditt. Vi skal jobbe knallhardt på for at du skal fortsette å være fornøyd med Bulder. Tilbakemeldinger som din inspirerer oss til det. Hilsen alle oss i Bulder😊
Ikke mulig å betale eFaktura eller sette opp Avtalegiro fra Sparekonto, noe jeg er godt vant med fra eksisterende bank. Er ingen begrensinger på antall uttak og ingen gebyr på uttak, og derfor ingen grunn for at man ikke skal kunne gjøre dette direkte fra Sparekonto. Fullstendig unødvendig at jeg skal måtte gjøre masse manuelt arbeid hver eneste måned for det som rett og slett burde være trivielt å tilgjengeliggjøre fra et utviklerperspektiv.
Hei Daniel Skjønner at det er frustrerende om du er vant til det fra tidligere bank. Dette skal vi sjekke ut om vi kan få til. Takk for ideen! Hilsen alle oss i Bulder😊
Er nettopp blitt kunde, har hatt et par spørsmål som ble hurtig svart på.
Hei Øyvind Velkommen til Bulder! Så bra å høre at spørsmålene din ble kjapt besvart. Hilsen alle oss i Bulder😊
Det startet med at annen bank som vi var veldig glade i skulle kjøpes opp av større bank. Det var ikke greit i det hele tatt. Vi gikk på jakt etter ny bank og valget falt på Bulder. Vi flyttet alt vi hadde over. Og så oss ikke tilbake før vi skulle flytte. I en liten overgangsperiode utenfor vår, og Bulders, kontroll, måtte vi flytte alt over til større bank, for å få alt ferdig med tanke på flyttingen. Men så fort vi var flyttet og alt klart var det rett tilbake til Bulder, det var null problem som sist. Og denne gangen blir vi!
Hei Berit Det er godt å høre at Bulder fungerer så godt for dere. Det er mange kunder som har opplevd at en bank de er glade i har blitt kjøpt av en større bank. Vi er glade for at Bulder kan være redningen for disse skuffede kundene. Velkommen, hilsen alle oss i Bulder😊 Hilsen alle oss i Bulder😊
Jeg har Bulder bank de svarer raskt , å hjelper kundene sine. Er kjenpe fornøyde me dem
Hei Linn Så bra å høre at du er fornøyd med raske svar, at du fikk den hjelpen du trengte og at du er kjempefornøyd. Hilsen alle oss i Bulder😊
Dårlig informasjon om at Bulder endret vilkårene i kort tid etter inngått avtale, slik at lånekostnadene økte.
Hei Rigman Jeg vet ikke hvilke vilkår du mener er endret. Men det kan være boliglånsrenten du tenker på? Det er slik at når vi hever renten må vi varsle kundene omtrent to måneder før endringen trer i kraft. I denne perioden gir vi både nye og eksisterende kunder "den gamle renten" helt frem til ny rente trer i kraft. Dette kan kundene spare mye penger på. Vi kommuniserer den nye kommende renten på våre nettsider og i alle tilbud og avtaler du signerer underveis i prosessen dersom vi er i en renteendringsperiode. Det er viktig for oss at du er så godt informert som mulig når du blir Bulder-kunde og vi ser hele tiden på om vi kan gjøre enda flere grep for å sikre dette. Hilsen alle oss i Bulder😊