Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det startet med at annen bank som vi var veldig glade i skulle kjøpes opp av større bank. Det var ikke greit i det hele tatt. Vi gikk på jakt etter ny bank og valget falt på Bulder. Vi flyttet alt vi hadde over. Og så oss ikke tilbake før vi skulle flytte. I en liten overgangsperiode utenfor vår, og Bulders, kontroll, måtte vi flytte alt over til større bank, for å få alt ferdig med tanke på flyttingen. Men så fort vi var flyttet og alt klart var det rett tilbake til Bulder, det var null problem som sist. Og denne gangen blir vi!
Hei Berit Det er godt å høre at Bulder fungerer så godt for dere. Det er mange kunder som har opplevd at en bank de er glade i har blitt kjøpt av en større bank. Vi er glade for at Bulder kan være redningen for disse skuffede kundene. Velkommen, hilsen alle oss i Bulder😊 Hilsen alle oss i Bulder😊
Jeg har Bulder bank de svarer raskt , å hjelper kundene sine. Er kjenpe fornøyde me dem
Hei Linn Så bra å høre at du er fornøyd med raske svar, at du fikk den hjelpen du trengte og at du er kjempefornøyd. Hilsen alle oss i Bulder😊
Dårlig informasjon om at Bulder endret vilkårene i kort tid etter inngått avtale, slik at lånekostnadene økte.
Hei Rigman Jeg vet ikke hvilke vilkår du mener er endret. Men det kan være boliglånsrenten du tenker på? Det er slik at når vi hever renten må vi varsle kundene omtrent to måneder før endringen trer i kraft. I denne perioden gir vi både nye og eksisterende kunder "den gamle renten" helt frem til ny rente trer i kraft. Dette kan kundene spare mye penger på. Vi kommuniserer den nye kommende renten på våre nettsider og i alle tilbud og avtaler du signerer underveis i prosessen dersom vi er i en renteendringsperiode. Det er viktig for oss at du er så godt informert som mulig når du blir Bulder-kunde og vi ser hele tiden på om vi kan gjøre enda flere grep for å sikre dette. Hilsen alle oss i Bulder😊
Kom over til Bulder Bank i 2023 da jeg var på jakt etter en bank som jeg slipper å mase om å få redusert renten hele tiden. Bulder sin automatiske løsning fungerer utmerket! I tillegg så fungerer appen deres helt utmerket. Her har en i tillegg mulighet til å prøve betafunksjoner for oss nerder. Fondshandel er veldig intuitivt og oversiktlig. Nevnte jeg mulighet for KUNDEUNYTTE?! For det tilbyr Bulder Bank🤩
Hei Stig Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg, at du nyter å slippe å prute på renten, får leke deg med betafunksjoner, at forndshandelen er intuitiv og ikke minst kundeutbytte! Det høres ut som du har oppdaget den fulle verdien av Bulder! Hilsen alle oss i Bulder😊
Er bra nå. Vil bli bedre når flere operasjoner kan gjøres i appen. Som f.eks å justere beløpsgrenser på avtalegiroer og efakturaer.
Hei Severin Du kan endre beløpsgrense på avtalegiro og beløp på efaktura. Gå til "betale" i bunnmenyen på appen, så på AvtaleGiro eller eFaktura, deretter klikker du på den avtalegiroen eller efakturaen du vil endre. Hilsen alle oss i Bulder😊
Lavere rente, god kundeservice, bra og oversiktlig banktjenester
Hei Ellen Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med lavere rente, god kundeservice og oversiktlige banktjenester. Hilsen alle oss i Bulder😊
Bulder har lavere renter på lån.Høyere renter på innskudd. God oversikt på nettbanken. Fint om det kunne være et tigjengelig telefonnummer på nettbanken om man trenger å prate med noen.
Hei Tone Bra å høre at du er fornøyd med lavere rente på lånet og høyere rente på innskuddene. Du kan ringe oss på 46 87 10 00, eller bruke chatten som du finner i under fanen "Min Bulder" i appen. Hilsen alle oss i Bulder😊