Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes appen er veldig god, oversiktlig og faktiske ganske gøy å bruke, men det er noen forbedringspotensial ved appen. Jeg savner muligheten til å lagre ulike kontonummer som jeg ofte handler hos - i kategorier jeg selv ønsker, slik at de legger seg i rett kategori ved hvert kjøp. Jeg handler f.eks i kantinen på min arbeidsplass. Min arbeidsplass er en kulturinstitusjon så appen vil naturligvis tenke at dette er konsert eller forestilling, men det er for meg er det i realiteten et kantinebesøk. Dette håper jeg kan implementeres i appen. Det hadde også vært veldig fint om man kunne hatt muligheten til å bruke pin-kode ved innlogging istedenfor biometri. Jeg skjønner heller ikke hva den "neste lønning" og "gi sjefen beskjed" knappen er. Her vegrer jeg meg for å trykke videre på "gi sjefen beskjed" ettersom jeg ikke vet hva som venter etter jeg har trykket. Mer info kunne gjerne kommet i forkant av dette.
Ok. Litt igjen opp til nivået sbanken hadde før den ble slukt av Dnb
Lettvint grei rente har bare positiv ting om bulder
Lett å bruke nettbanken. Klar og god oversikt over tjenestene jeg bruker. Fikk veldig god og hyggelig kundestøtte før oppstart . Liket konseptet !
Veldig bra app. Intuitiv og brukervennlig. Den fungerer utmerket og har det vi trenger. Lett å finne svar på det vi lurer på. Og veldig rask og god kundeservice Kunne gjerne vært større utvalg i fond.
Har vært kunde et halvt år og har bare hatt positive opplevelser hittil. Oversiktlig og lett å manøvrere seg frem i appen.
Jeg er positivt overrasket hvor greit det gikk å bruke digital kontakt i alle banktjenestene. Det at renten justeres uten "mas" for at renten skal bli regulert ned etter som markedet og boligverdien svinger er veldig tilfredsstillende.