Collector har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har økt og økt rentene, fortere enn noen annen. Ringte idag, nr 28 i køen, ventet lenge og endelig fikk jeg kontakt. Han fant meg ikke med personnummer, fant ikke navn, men så plutselig fant han allikevel, mumlet og mumlet. Jeg spurte om de kunne senke renten litt da jeg aldri har vært over tiden eller bedt om utsettelse, ja jeg har vært god kunde. Nei sa han, det hadde han ikke myndighet til. La meg snakke med noen med myndighet til det. Nei ingen har det sa han. eh..vi gjør det bare hvis en annen bank har gitt deg bedre tilbud. Så de kan, men de vil ikke. Da er det ut på let.
Sender innkasso på betalte varer.Holdt det gående i 6 måneder før innkassoselskap slettet hele saken. Burde vært ulovlig.svarer hverken inkassobyrå sine 3 mail henvendelser eller mine henvendelser.
Til å begynne med fungerer alt bra og profesjonell, du får tilbudt om nedbetaling, så en gjør. Det som er kjedelig at du får ikke betaling påminnelse (før var det en ,før noen år siden) En får bare inkasso varsel, som ikke nødvendigvis en får heller, der får en fortsatt tilbud om nedbetaling, men det hjelper ikke fordig det blir sendt til inkasso likevel .Selv om en benytter seg av nedbetaling før varsel ,så hjelper det ikke ,selv om en får betaling bekreftelse fra di og betaler månedlig faktura på nedbetaling. Di bare sender til inkasso. Hjelper ikke å snakke med kundeservice, får ikke engang opplysning hvilken faktura det gjelder. Blitt henvist til å se "Mine sider ",men jeg har ikke Bank ID, så jeg kan ikke .Jeg mener jeg begynt nedbetaling på alle fakturaene, som jeg fikk tilbud om i selve faktura og til å med i inkasso varsel,men di mener di har ikke fått det .Jeg får betaling bekreftelse fra alle mine betaling fra di på e-post, men di aldrig skriver hvilken faktura det gjaldt og det ikke et faktura numer på selve inkassovarsel!! Ikke engang inkasso skrev hvilken faktura numer det gjaldt! Kan det bli lov til dette ? Ser at flere her som har opplevd lignende. Skal vi ta felles anmeldelse på dette ?Det kan ikke bli lovlig dette ?Jeg får sannsynlig svar på dette her som alle andre , at jeg skal ringe eller kontakte di for avklaring, men hva hjelper dette ,det hjalp ikke før noe ?Så det er virkelig ikke verd å begynne her ,plutselig slutter det å fungere og en vet ikke hva en skal gjøre med dette .
Dårlig kundeservice, unnskyldninger i 14 dager for å tilbakebetale 12000kr. De mangler det ene etter det andre. Håpet deres er at kundene skal gå lei så de slipper å utbetale returen.
Glemmer man av en faktura så sendes det ikke purring. Styr unna folkens. Collector bank burde ha reklamert med at dem ikke tenker på kundens beste.
Opptrer uprofesjonelt, disse kan ta mye av din tid. Unngå denne ved en vær anledning.
Best rente uten inkasso, best avtale, beste overføring.
De på collector er umulige og bli kvitt. De sender regninger som du alt har betalt to månder jeg har betalt ut alt og de sender regninger på regninger. Kjøp aldri noe med collector de lager kun bråk. De trur de kan bare sende regning på regning.
Veldig fornøyd med service hos collector, let å søke lån og bli kundebehandler.
Fungerer bra i handel på ulike nettbutikker. God kundeservice. Bra vilkår. Enkel betjening av fakturaer.