Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra app, og fint at nokon tek kampen opp etter sbankens kræsj.
Hei Øistein! Det er godt å høre at du er fornøyd. Og ja, det er viktig å ta kampen med de store! Hilsen alle oss i Bulder
Bulder møter alle mine forventninger jeg har til en bank.
Hei Helge! Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og dine behov! Vi skal fortsette å holde deg fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder
For en morsom, innovativ og ikke minst serviceorientert bank! Rask hjelp om du trenger det.
Hei Marit Godt å høre at du setter pris på det vi gjør! Vi jobber for å være både nyskapende og tilgjengelige når du trenger hjelp. Det er akkurat sånn bank skal være! Hilsen alle oss i Bulder
Hadde rammelån i Sbanken, valgte å flytte dette til Bulder. Trekker foreløpig ikke på lånet, men føler at betingelsene for lånet er gode. Har valgt å beholde Sbanken, men har sparekonto og rammelån i Bulder. Er godt fornøyd så langt.
Hei Erik Godt å høre at du er fornøyd med betingelsene hos oss! Det er viktig for oss at du har fleksibiliteten du trenger, enten du velger å trekke på rammelånet nå eller senere. Vi er glade for at du har valgt Bulder for både sparekonto og rammelån! Hilsen alle oss i Bulder
Meget god app. Liker spesielt godt at den gir en meget god oversikt over fremtidige trekk og forventet saldo på kontoen. Overføring av penger mellom mine konti er også meget enkelt.
Hei Geir Godt å høre at du liker appen! Vi har fokus på å gi deg full oversikt og gjøre hverdagen enklere med smarte løsninger for alt fra fremtidige trekk til enkle overføringer mellom kontoene dine. Det skal være enkelt å ha kontroll! Hilsen alle oss i Bulder
Enkel, smart og utrolig brukervennlig app. Får raskt svar om man lurer på noe. Superfornøyd med å ha skiftet "hovedbank" til Bulder (etter at en viss annen bank ble kjøpt opp).
Stort sett fornøyd etter bytte fra Sbanken til Bulder. Kredittkortet var bedre i Sbanken. Fikk nettopp faktura både i nettbank og per post fra Bulder på kr. 0. Faktura per post trenger vi ikke, og iallefall ikke på kr. 0 Kundeservice på telefon var også bedre i Sbanken. Håpløst med chat som går frem og tilbake i dagevis isteden for kort hjelp på telefon, og problem løst.