Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kun app, ikke noen enkel webside/nettbank. Appen er svart bakgrunn, litt harry, og vanskelig å lese det som står. Går ikke an å selv endre beløpsgrense på avtalegiroen, men de hjelper deg raskt hvis du spør. Hvis et trekk på en avtalegiro er stoppet pga av beløpsgrense så står det ingenting om det i app. Bare at trekk er stoppet. Så... det merkes innimellom at det er en tungrodd sparebank og den bankens gamle tungrodde datasystemer / driftsleverandører som står bak. F.eks. når man skal sette opp BankID. Bra renter på sparekonto, lett å flytte lån og avtalegiroen, har Apple Pay, har ikke minst, en chat der du kan snakke med virkelige mennesker og får stort sett veldig bra hjelp der.
Hei Asissi Det stemmer. Vi hjelper deg raskt om du vil endre beløpsgrensen på en avtalegiro. Og vi er på saken med at dette skal bli noe du kan fikse helt selv i appen fremover. Her skal vi bli bedre! Godt å høre at du er fornøyd med renten på sparekonto, at det var lett og flytte lån og avtalegiro og Apple Pay. Jepp, i chatten vår møter du virkelige og dyktige mennesker som hjelper deg med det du trenger. Hilsen oss i Bulder:)
Hei, Det er åpenbart flere enn meg som opplever usikkerhet knyttet til innlogging, overføring og betalinger via biometri. Utover dette, ikke helt uviktige moment, er jeg godt fornøyd med appen. Så mitt spørsmål er ganske enkelt: når vil Bulder Bank evt. tilby innlogging via BankID? Mvh TB
Hei TB Biometri er mye tryggere enn for eksempel en PIN-kode. BankID er også et trygt alternativ for innlogging, men tar mye lenger tid enn biometrisk innlogging som er gjort på under et sekund. Vi jobber nå med å gjøre ferdig en alternativ innlogging som bruker BankID for de som vil foretrekke det. Vi forventer å være klar med den innen en måneds tid. Hilsen oss i Bulder:)
Vanskelig å få kredittkort, og det som verre er; umulig å få svar på hvorfor. Har solid økonomi, men underkjent som kredittkort-verdig. Prøver man å ringe kundeservice, kan ikke de forklare hvorfor heller. Eneste svar er at man kan prøve å søke igjen om en måned….Håpløst.
Hei Bygutt Kredittkortsøknaden vår er relativt ny og kan nå oppleves som litt "streng". Vi jobber med å gjøre den bedre. Det er ikke alltid kundeservice kan vite nøyaktig hva som er grunnen til avslaget heller. Så det er ikke deres feil at de ikke kan hjelpe deg der. Her må vi i Bulder bli bedre, både på selve søknaden og på å forklare hvorfor det ble avslag. Hilsen oss i Bulder:)
Eneste som ikkje er bra er at det er vanskelig og få respons fra kundeservice. Ellers funker app bra. Og prisene er bra.
Hei Erik Så bra å høre at du er fornøyd med Bulder, med appen og med prisene. I perioder har vi stor pågang fra folk som ønsker å bli Bulder-kunder. Det kan gi lenger ventetid enn normalt hos support-avdelingen vår. I vanlige perioder pleier vi å ha kort ventetid. Hilsen oss i Bulder:)
Lett å snakke med de ansatte. Hyggelig og imøtekommende. Svarer forklarende på spørsmål, det er enkelt å forstå. Rask behandlingstid for saker.
Hei Konrad! Det er bra å høre at det er lett å snakke med oss og at du synes vi er hyggelige og imøtekommende. Vi jobber alltid på for å svare deg og de andre kundene så kjapt vi kan. Hilsen oss i Bulder:)
Meget bra perfekt for den som ikke vil bruke pc i nett banken. har hatt bulder en stund og er meget fornøyd tar litt tid og finne ut ting i begynnelsen men når du er i gang er det veldig bra. 👍
Hei Steffen! Ja, i Bulder skjer alt på mobilen. Det er ikke alle som er klare for det, men det virker som du liker å ha det sånn! Det er helt rett at det tar litt tid å finne ut av ting i begynnelsen. Slik er det nok i alle banker. Godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg. Hilsen alle oss i Bulder:)
Enkel nettbank via App, rask saksbehandling, og god chat tjeneste. Nettsiden kan nok forbedres litt med tanke på brukersnitt. Kan ikke annet enn å anbefale Bulder Bank.
Hei Ronny! Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Vi tar gjerne imot konkrete forslag til hvordan nettsiden kan bli bedre. Du kan sende dette til [email protected]. Hilsen alle oss i Bulder:)