Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Beste renten på boliglån, betaler ut utbytte, meget rask kundeservice over telefon. Appen er også veldig informativ og oversiktlig. Trenger vel ikke skrive noe mer. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg byttet.
Hei Stian! Så bra å høre at du er fornøyd med renten, utbytte, kundeservice og appen!! Vi jobber hardt for du skal ha opplevelsen du beskriver. Velkommen til Bulder, vi skal fortsette å gjøre sånn at du aldri angrer på å flytte til oss. Hilsen alle oss i Bulder :)
Helt uaktuellt å bytte til en bank som for det første ikke har nettside og for det andre _krever_ fingeravtrykk! Falsk trygghet. Det er IKKE sikrere (kun lettere/mer praktisk for de som faktisk har en avleser for fingeravtrykk på mobilen) enn et godt passord eller bankId. Får et utrolig dårlig inntrykk for selskaper som tar avgjørelser som dette. No go for meg
Kundeservice svarer svært raskt, og er positive og flinke. Veldig enkel prosess å bli kunde og flytte lån til.
Hei Kristian, Ingenting gjør oss gladere enn tilbakemeldinger som dette! Strålende å høre at du er fornøyd med både appen, flytteprosessen og den dyktige supportgjengen vår. Velkommen skal du være til Bulder😎
Har søkt å få flytte over lånet fra S-Bank , men leiligheten står reg .på samboer , men vi har felles økonomi , og hun er medlånetaker på lånet i S-Banken. det viser seg å være veldig vanskelig , til tross for at vi har et slikt lån fra tidligere. For å kunnr få lån , må vi begge være eiere av boligen , noe jeg tror denne banken er helt alene om. Så for meg , slett kundeservice.!!
Gikk fra sbanken til denne tulle banken. Det var lett å sette inn penger, overførte alt jeg hadde fra sbanken med straks betaling, det gikk helt smerte fritt. Men å bruke penger med denne banken er som lotto. 9 av 10 ganger får jeg beskjed om at korte ikke ar aktiver, å kickern er at et ikke går å aktivere korte. Var i dialog med support som påstår at en kan aktivere kort i kort meny noe som ikke stemmer. Support sa og at kort blir sendt ut delvis aktivert, delvis?? Ansatte i denne banke har tydelig vis ikke brukt eller sedd denne appen. Banken satser og på såkalt community så kundene skal hjelpe andre kunder så ansatte slipper. “Gratis arbeid” Opplever at en får svar support ca en dag etter, svarte er som regel generisk og viser til en link som skal løse spørsmålet. Problemet er at det ikke løser noe så det tar flere dager å løse problemer som oppstår. Får inntrykk av at bulder prøver å forenkle ting som ikke treng å forenkles og med det lager mer hodebry for kundene. Denne banke anbefales absolutt ikke!
Har flyttet sparepenger til Bulder, men må vente på å bytte totalt. Mangler utenlandsbetaling bl.a. Synes ideen med bonus er helt topp. Sbanken var jo et utmerket alternativ, men ikke med DnB som eiere.
Veldig kjedelig at en må ha fingeravtrykk for å få konto. Da blir det ikke konto på meg dessverre.