Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra sbanken til denne tulle banken. Det var lett å sette inn penger, overførte alt jeg hadde fra sbanken med straks betaling, det gikk helt smerte fritt. Men å bruke penger med denne banken er som lotto. 9 av 10 ganger får jeg beskjed om at korte ikke ar aktiver, å kickern er at et ikke går å aktivere korte. Var i dialog med support som påstår at en kan aktivere kort i kort meny noe som ikke stemmer. Support sa og at kort blir sendt ut delvis aktivert, delvis?? Ansatte i denne banke har tydelig vis ikke brukt eller sedd denne appen. Banken satser og på såkalt community så kundene skal hjelpe andre kunder så ansatte slipper. “Gratis arbeid” Opplever at en får svar support ca en dag etter, svarte er som regel generisk og viser til en link som skal løse spørsmålet. Problemet er at det ikke løser noe så det tar flere dager å løse problemer som oppstår. Får inntrykk av at bulder prøver å forenkle ting som ikke treng å forenkles og med det lager mer hodebry for kundene. Denne banke anbefales absolutt ikke!
Har flyttet sparepenger til Bulder, men må vente på å bytte totalt. Mangler utenlandsbetaling bl.a. Synes ideen med bonus er helt topp. Sbanken var jo et utmerket alternativ, men ikke med DnB som eiere.
Veldig kjedelig at en må ha fingeravtrykk for å få konto. Da blir det ikke konto på meg dessverre.
Banken er tilpasset folk som bor i sentrale strøk hvor leilighet/boligverdi hopper i været og hvor mulighet for inntjening er stor. De legger vekt på å hanke inn folk uten at en får mulighet til å vurdere hva slags tjenester og tilbud de kan gi, slik at en kan få et reelt sammenligningsgrunnlag. Banken har ikke en brøkdel av Sbanken sin sjarm og tilrettelegging - eller variasjon i tjenestetilbudet.
Meget fornøyd, etter at sbanken ble kjøpt opp så ser jeg at bulder er faktisk bedre en min gamle. Dette er bank for fremtiden :-)
Hei Tor, Tusen takk for fantastisk omtale🤩 Strålende å høre at du er fornøyd med Bulder. Det skal vi jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Det er uaktuelt å kun ha en bank med kun app da du er avhengig av at mobilen har god dekning og at den er tilstede. Det er dessuten ikke en app som har universiell utforming heller, utrolig vanskelig å bruke og kan ikke bruke skjermoppleser heller da den ikke er utformet for slikt. Det er fremdeles flere steder uten mobildekning I godt befolket strøk her I landet. I det minste burde dere sørge for universiell utforming på Appen dere lager om det er eneste mulighet.
Til tross for lån i Norge, som banken burde ha all info om, så får jeg ikke flyttet dette grunnet bostedsadresse i utlandet. Ja, det er nok hvitvaskingsregler o.l som spiller inn, men det er svært svakt at man ikke kan flytte et lån som allerede er i "systemet". Også svært lang tid på tilbakemeldinger og mye svar fra forskjellige personer som trenger ny info hver gang.