Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøvde å flytte boliglånet men kundeservice ingen bryr seg om kunde vet ikke hvorfor åpent dette banken
Hei Gkau Det stemmer at ventetiden på å komme i kontakt med oss har vært noe lenger enn normalt den siste tiden. Dette er på grunn av enorm pågang av nye kunder. Men du kan søke lån hos oss 24 timer i døgnet og søknaden er helautomatisk og selvbetjent. Det betyr at du kan flytte lånet ditt når du vil, og du trenger ikke vente på å snakke med noen først eller komme inn til en filial. Hilsen alle oss i Bulder :)
Banken er enkel å benytte, og bytte av bank går veldig lett. Flott app, og gode renter. Det negative er mangel på begrunnelse på avslag. Har søkt huslån og kredittkort og fått avslag, selv om jeg har god lønn, lav belåning av huset og høy kredittscore. Etter samtaler med Bulder viser det seg at grunnen er at min kone er hjemmeværende, noe vi har valgt med små barn. Bulder har et krav om at begge ektefeller har inntekt, uansett om det er lønn eller trygd. Jeg fikk forklart at jeg har så god inntekt at hvis den hadde vært fordelt på oss begge så hadde vi fått innvilget. Jeg ville også fått innvilger hvis jeg eide huset alene. Her må Bulder skjerpe seg med å både i formere bedre om krav/betingelser i forkant, samt å bi begrunnelse på avslag.
Hei Avventende K Vi har forståelse for at det er frustrerende med avslag uten en god begrunnelse. Vi vet at vi kan bli bedre på å gi tydeligere avslag. Samtidig er det ikke alltid vi kan gi den eksakte grunnen til avslag. Men vi prøver å bli bedre her. Det vi kan si er at en ektefelle er hjemmeværende er ikke avslagsgrunn hos oss. Vi har ingen krav om at begge ektefeller har inntekt. Her må det ha skjedd en misforståelse i kommunikasjonen mellom deg og oss. Hilsen alle oss i Bulder :)
Prøvde å flytte boliglånet mitt behandling tid er mer enn 3 uker de sendt meg bankkort før boliglånet mitt flyttet også spurte er det så vanskelige å flytte lånet til deres vet dere hva var svar fra kunderådgiver ‘ du kan kaste og klippe bankkort ditt’
Hei Gsingh I perioder med stor kundepågang kan det ta noe tid å flytte et lån fra din gamle bank til oss. Dette kan også ha mye med hvor rask din gamle bank er i kommunikasjonen med oss rundt å innfri lånet. Alle nye kunder får automatisk tilsendt Bulder-kortet. Om du ikke ønsker å bruke det kan du som rådgiver sier slette kortet. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg er generelt veldig fornøyd med både bruks og boliglånsdelen av banken. Det jeg syntes dere kan "uppe" gamet på, er renter på sparekonto. Skulle gjerne hatt sparepengene mine også hos dere. Hadde dere i alle fall nærmet dere de beste bankene på sparerente så ville jeg heller hatt pengene hos dere, enn hos en bank som kanskje da bare har marginalt høyere rente. Litt lavere forvaltningskostnad på fond, spesielt indeksfond hadde også vært og foretrekke om man skal vurdere dette hos dere. Den eneste negative tingen som ikke går på renter og pris er kundeservicen i appen. Der har jeg opplevd hver eneste gang at chatten avsluttes når skjermlåsen på telefonen går på mens jeg sitter i kø. Det må dere fikse.
Hei Stian Takk for innspill. Vi ønsker å være så gode vi kan på sparerente. Når du sammenligner oss med andre er det viktig at du også tar med i betraktningen at vi ikke har noen begrensninger i antall uttak. Og heller ikke noe krav om størrelse på beløp før du får vår beste rente. Den får du fra første krone. Du har helt rett når det kommer til chatten. At chatten avsluttes når skjermlås kommer på er ikke bra nok. Vi jobber med å fikse dette. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har vel vært kunde i knapt et år, men enkel å bruke med enkel innlogging og gode betingelser. Godt fornøyd så langt her jeg sitter i Florida og har oversikt over en stor del av sparepengene mine.
Hei Tore :) Så bra å høre at du er fornøyd med enkelhet og betingelser! Det er vel det viktigste for deg når det kommer til bank, er det ikke? Kos deg med Bulder-appen og sparepengene over there! Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg er en av hundrevis andre som søkte opp et alternativ da DNB overtok Skandiabanken, som mange av oss hadde et sterkt forhold til siden opprettelsen av deres nettbank. Overgangen til Bulder skjedde sømløst og til en online løsning som er foran alle andre (sjekket ut diverse alternativer før jeg valgte Bulder). I tillegg til den beste løsningen og kunde grensesnitt, så har de blant markedets beste vilkår for meg som kunde. Utelukkende positive erfaringer hos meg
Hei Tor :) Dette blir vi skikkelig glad for å lese. Det var mange som gjorde som deg, og flyttet over til oss da Sbanken ble en del av DNB. Og vi vet at Sbanken-kundene har vært godt vant, og svært fornøyde der de kom fra. Så det er en skikkelig utfordring å ta over som bank for disse kundene. Så godt å høre at flyttingen over til Bulder var sømløst og Bulder fungerer så bra for deg! Vi skal jobbe knallhardt på videre for å holde deg like fornøyd også fremover! Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg kommer fra Sbanken etter å ha vært der fra oppstart. Trodde ikke noen kunne matche applikasjonen til Sbanken, men det kan Bulder. Etter at dere fikk inn sparing i fond, var jeg solgt. Bulder har en herlig forfriskende humor og glimt i øyet.
Hei Anniken :) Superhyggelig å lese at Bulder er en god erstatter for Sbanken for din del. Vi vet godt at Sbanken har hatt mange fornøyde kunder og det skal litt til for å imponere kundene som kommer derfra! Vi skal jobbe knallhardt på videre for å holde deg like fornøyd også fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)