Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ting funker generelt sett som det skal. Appen funker bra. Noen forbedringspotensiale, men det er detjo alltid.
Fornøyd med banken, men de har et IRRITERENDE regning til forfall. Noe de kaller "forventet trekk" Totalt unødvendig, bare til irritasjon.
God nettbank, men det irriterer meg at med en gang man lukker opp, så er ikke de siste transaksjoner med. Dermed er det første man ser at summen på konto raser ned. Det er kjipt. Ellers er fett positivt med god rente på sparekonto, og lett å overføre mellom brukskonto og sparekonto. Kanskje det beste med banken.
Byttet som mange andre fra Sbanken da DNB tok over, vi håper å få flyttet over lån og aksjer til dere også, men det har ikke vært så lett.
Ingen god opplevelse mtp boliglån. Jeg tenkte å bytte bolig, men siden jeg ikke har lån pr. idag kunne jeg ikke få lån i Bulder, og slett ikke mellomfinansiering. Anbefalingen var å få lån i annen bank, og så overføre lånet til Bulder når leiligheten var min. Det syntes jeg ingenting om, og det var like før jeg byttet bank. Nå ble det ikke noe av leilighetskjøpet - ennå.
Bulder dekker alle mine bank-behov ved hjelp av en innovativ app. Topp kundebehandlig og god sparerente. Enkel i bruk. Noen vil savne mulighet for nettbank.
Mye, mye mere for pengene. Alt går raskere, avgiftsfritt og høyeste rente på innskudd. Hvorfor kaste bort tid å penger på å tviholde på en dyr, langsom og grisk bank?