Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestemte meg for å prøve Bulder Bank etter å ha vært trofast kunde hos en norsk bank-gigant i over 20 år. Overgangen ble litt utfordrende da det automatiske søkesystemet haltet litt og papirer måtte sendes på Mail. Men når byttet endelig ble gjort... å herre min for en bank. Laveste rente man kan få i noen norsk bank foruten fordelsprogrammer og spesialbehandling (som jeg selvfølgelig aldri har opplevd) og fokuset på å skape den beste mobilbankbrukerne er helt klart en fordel. Det kunne gått litt raskere men når jeg sparer nær 1000kr i mnd. På renteforskjellen fra gamle banken så kan jeg leve med det. Kundebehandlingen er også veldig bra. Ser frem til mange trofaste år i denne banken hvis de forutsetter å lede an med lav rente og fremtidsrettede løsninger.
Hei Eirik, Tusen takk! Slike tilbakemeldinger gjør oss enda mer motivert til å fortsette å bygge enkle og raske løsninger, og å utfordre bankbransjen på vegne av kundene våre😎 Fantastisk at du sparer så mye på å bytte til oss, ingenting er bedre enn det🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Bank må kanskje ikke være som det er, med mange rare ting som er sånn bare fordi det alltid har vært sånn. Det utfordrer Bulder og det er bra. De slipper fortløpende nye funksjoner og løsninger i tjenesten.
Hei, Du har skjønt det, Bastian! I Bulder tror vi at bank kan gjøres så mye bedre enn det er i dag, og det ønsker vi å gjøre noe med. Første etappe har vært å utvikle det første boliglånet i verden som automatisk skrur seg ned i pris etter hvert som belåningsgraden går ned. For hvem har sagt at det må være slik at kundene skal måtte ringe banken og prute på renten?🤔 Vi har mange spennende planer på blokken, og kommer til å fortsette å utfordre bankbransjen fremover. Kult å ha deg med😎
Endelig møtte jeg en bank som responderte på den måten jeg forventer at en tjenesteleverandør responderer i 2020. Slapp å gjenta samme informasjon i det uendelige og fikk raskt svar. Når uventede ting oppstår, er det kjapt å få sendt en melding og få avklart. Tror de har skjønt at de er en tjenesteleverandør og jeg kunde - befriende å oppleve fra den bransjen. Kortet som kom i posten var skikkelig kjipt, med trykket kortnummer (ikke utstanset) og dølle farger. Mannen min minnet meg da på at det er billigere å være kunde der enn hos vår tidligere leverandør av banktjenester. -og da ble det helt OK med kjipt kort.
Hei Janne, Tusen takk for tilbakemeldingen😊 Enkle, raske prosesser og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere, så det er ekstra gøy at du er fornøyd med oss på disse punktene. Kjipt å høre at kort-designet vårt kommer til kort hos deg (pun intended😏), men godt at totalopplevelsen din likevel er positiv. Kult å ha deg som kunde🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Etter å ha vært en trofast og traust kunde i en annen bank siden 1982, ville jeg gå ut i markedet for å se om flere kunne konkurrere om et bedre rentetilbud. Bulder bank toppet da tronen med beste rentetilbud. Flyttet lånet etter en elektronisk forespørsel som raskt ble innvilget. Nå føler jeg at alt kan styres enkelt fra deres nye og oppdaterte app. Hi-tech.
Hei, Tusen takk for bra omtale, Thor😎 Enkle, raske prosesser og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere, så det er ekstra gøy å få tilbakemelding på at du er fornøyd med dette. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Lett å bytte til, gode betingelser og lett å kommunisere med. Hele prosessen gikk smertefritt:)
Hei Stin, Tusen takk for en fantastisk omtale! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for at du skal være like fornøyd med oss fremover🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Veldig fornøyd med Bulder Bank. Kjappt, trygt, billig.
Hei Egil, Tusen takk for en flott omtale! Kult å høre at du er fornøyd😎 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Min kone er EU-borger (har bodd i Norge siden 2009 og har norsk personnr) - altså ikke nordisk statsborger. Dermed fikk jeg avslag. Vi er begge høyt utdannet og i fast jobb, med god inntekt (ca. 1,5 mill i året til sammen). Belåningsgrad ville vært ca 27% på et lån på 3,5 mill. Tilsvarende er meldt av andre og jeg ser i media at det trolig vil bli opprettet en sak mot banken som går på diskriminering. Vil tro Bulder Bank må legge seg paddeflate på dette og justere den geniale app'en sin ellers kommer de til å få så ørene flagrer...
Hei, Det har lagt i planene våre fra dag 1 at vi skal åpne opp gradvis for flere og flere kundegrupper, og ikke nordiske kunder vil få anledning til å bli kunder over sommeren. Husk at vi klarer å holde en lav pris fordi vi er helt gjennomdigitaliserte, og det innebærer at vi venter til vi har en god digital løsning fremfor å ansette flere folk (som ville påvirket prisen). Dette har altså ingenting med diskriminering å gjøre, og løsningen er like rundt hjørnet. Håper du gir oss en ny anledning når vi er på plass med dette. Vi vil gjerne ha dere som kunder hos oss!