Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært en trofast og traust kunde i en annen bank siden 1982, ville jeg gå ut i markedet for å se om flere kunne konkurrere om et bedre rentetilbud. Bulder bank toppet da tronen med beste rentetilbud. Flyttet lånet etter en elektronisk forespørsel som raskt ble innvilget. Nå føler jeg at alt kan styres enkelt fra deres nye og oppdaterte app. Hi-tech.
Hei, Tusen takk for bra omtale, Thor😎 Enkle, raske prosesser og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere, så det er ekstra gøy å få tilbakemelding på at du er fornøyd med dette. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Lett å bytte til, gode betingelser og lett å kommunisere med. Hele prosessen gikk smertefritt:)
Hei Stin, Tusen takk for en fantastisk omtale! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for at du skal være like fornøyd med oss fremover🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Veldig fornøyd med Bulder Bank. Kjappt, trygt, billig.
Hei Egil, Tusen takk for en flott omtale! Kult å høre at du er fornøyd😎 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Min kone er EU-borger (har bodd i Norge siden 2009 og har norsk personnr) - altså ikke nordisk statsborger. Dermed fikk jeg avslag. Vi er begge høyt utdannet og i fast jobb, med god inntekt (ca. 1,5 mill i året til sammen). Belåningsgrad ville vært ca 27% på et lån på 3,5 mill. Tilsvarende er meldt av andre og jeg ser i media at det trolig vil bli opprettet en sak mot banken som går på diskriminering. Vil tro Bulder Bank må legge seg paddeflate på dette og justere den geniale app'en sin ellers kommer de til å få så ørene flagrer...
Hei, Det har lagt i planene våre fra dag 1 at vi skal åpne opp gradvis for flere og flere kundegrupper, og ikke nordiske kunder vil få anledning til å bli kunder over sommeren. Husk at vi klarer å holde en lav pris fordi vi er helt gjennomdigitaliserte, og det innebærer at vi venter til vi har en god digital løsning fremfor å ansette flere folk (som ville påvirket prisen). Dette har altså ingenting med diskriminering å gjøre, og løsningen er like rundt hjørnet. Håper du gir oss en ny anledning når vi er på plass med dette. Vi vil gjerne ha dere som kunder hos oss!
"Heisan. Fordi du eller den du eier bolig sammen med ikke er nordisk statsborger klarer vi ikke å opprette deg som kunde elektronisk og da kan du heller ikke flytte lånet ditt til oss." Min kone er amerikansk statsborger med norsk personnr og har bodd, jobbet, og betalt skatt over halve livet i Norge.
Hei, Ikke nordiske kunder vil få anledning til å bli kunder over sommeren. Grunnen til at vi ikke klarer dette akkurat nå, er fordi det innebærer en del ekstra arbeid som vi må finne gode løsninger på, men det har vært vår plan fra dag 1 at vi gradvis skal åpne opp for nye kundegrupper. Husk at vi klarer å holde en lav pris fordi vi er helt gjennomdigitaliserte, og det innebærer at vi venter til vi har en god digital løsning fremfor å ansette flere folk (som ville påvirket prisen). Håper du gir oss en ny anledning når vi er på plass med dette!
Er foreløpig noen del funksjonaliteter som mangler i appen, sammenlignet med det man finner i "vanlige" nettbanker, men de er lydhøre for tilbakemeldinger så appen kommer nok til å bli bedre etterhvert. Renten er lav, det er egentlig det eneste som teller, men pluss også for rask behandlingstid.
Hei Arnt, Takk for en fin tilbakemelding. Raske, enkle prosesser og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere. Det stemmer at appen er under utvikling. Målet vårt er å redefinere bank, og boliglånet er første etappe. Fremover skal vi legge all vår kraft i å lage en bankapp som er bedre enn noen andre har klart før.🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Beskriver min økonomi og lånegrad under 50% som mer enn tilfredstillende, men i følge Bulder Bank passet jeg ikke inn i deres systemer akkurat nå. Kanskje det var fordi jeg ville betale ned fort og aggressivt de ikke så nok lønnsomhet? Men bankkort kom i posten noen dager etter. De skal få slippe å gi meg 0,1% på sparepengene mine. Blir klippet i biter.
Hei Rune Dersom du velger en veldig rask nedbetalingstid, så presser det den månedlige kostnaden din vesentlig opp. Da kan det hende våre automatiske beregninger mener det vil legge for hardt press på økonomien din, sammenlinget med hva et lån på mer normal løpetid ville gjort. Det ligger ingen lønnsomhetsberegninger bak at vi da gir et avslag, men handler om skikk om god rådgivning. Vi tjener ingenting på kunder vi gi avslag til, så det er selsvagt ikke et mål for oss å gi avlsag til noen. Vi vil gjerne ha så mange kunder som mulig. Dersom du vil det, forsøk gjerne å søke igjen med vanlig nedbetalingstid, det kan gi et annet utfall. Og husk at du kan betale ned lånet så raskt som du ønsker når du har fått det utbetalt. Her i Bulder belønner vi faktisk kundene for å betale ned lånet, med å gi dem automatisk lavere rente. Hilsen gjengen i Bulder Bank :)