Bulder opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vert med Bulder fra starten og har bare gode opplevelser med denne innovative banken👍
Hei Arvid, Det er ekstra stas for oss når vi får skryt fra dere som har vært med helt fra starten😎 Vi skal jobbe hardt for å fortsette å gi deg gode Bulder-opplevelser fremover! Ha en strålende dag videre! Hilsen alle oss i Bulder
Meget enkel flytteprosess og en utrolig brukervennlig app som gir meg god oversikt over kontoer, fordeler boligverdi og lån, samt mange andre ting.
Hei Ole, Strålende å høre at du er fornøyd med både appen og boliglånet😎 Vi jobber hardt for at det skal være raskt og enkelt å bli kunde og å være kunde. Takk for fin tilbakemelding! Hilsen oss i Bulder
Min erfaring er frå Sbanken. Styrken til nettbanken er nettsidene som så langt ingen som eg veit om matcher. Nettsidene til Bulder krev ein del reorientering, men er alt i alt ganske god. Eit stort minus er mangel på PC-applikasjon. Hovedproblemet er likevel innlogginga hovedsakleg biometriske metodar. Om ein ikkje har mobilkamera med kravet på tryggleik, må ein bruke fingeravtrykk. Det er ein altfor utrygg metode til at eg kan satse på Bulder Bank som einaste bank. Det er utrygt på den måten at at det svikter i for mange samanhengar, dvs, eg greier ikkje å logge meg inn i banken. Konklusjon: Renter på lån og sparing er veldig gode. Nettsidene er akseptable/gode, men vil bli betre etterkvart. Innloggingsmetoden gjer banken uaktuell som einaste bank til kritisk bruk.
Hei Terje Takk for feedback! Nettsidene våre er i kontstant forbetring, kalibrert etter kundetilbakemeldingar og målingar. Det er bra å høyre du har trua på at dei blir betre, om du ikkje synes dei er gode nok for deg i dag. Grunnen til at me brukar biometri som innlogging i Bulder-appen handlar om kor kjapt det går og kor sikkert det er. Du kan lese meir om det her https://faq.bulderbank.no/appen/hvorfor-krever-vi-biometri-som-innlogging Skjønar at det er frustrerande om du ikkje får til å logge inn. Slik skal det ikkje vera. Har du forsøkt å registrere fingeravtrykket ditt på nytt? Ein vanlig ting me ser hos kundar er at dei gjerne holder fingeren i en annan vinkel når dei registrerer fingeravtrykk enn det dei gjer når dei faktisk brukar fingeravtrykket. Det kan føre til at telefonen ikkje kjenner det igjen slik du beskriv. Ikkje sikkert dette gjeldt deg, men forsøk å holde telefonen i så naturlig stilling som mogleg når du registrerer fingeravtrykket ditt for bruk på telefonen. Helsing alle oss i Bulder :)
i følge reklamen, kan man åpne en sparekonto med 'Ingen bindingstid eller krav om annet produkt'. Problemet er at for å bli kunde, må man først akseptere en startpakke med 2 brukskontoer + et visa kort. Så måtte jeg ta kontakt med Chat i appen til kunderservice for å avslutte kortet som jeg ikke ville ha, og det de gjorde var å avslutte kontoen min. Jeg velger en annen bank...
Vi er gift og kona har hus, jeg leilighet. Vi har særeie og hver sin økonomi. Kan ikke flytte lånet mitt fra S.Banken uten at kona blir medlånetaker! Lånet mitt er på 2 mill, leiligheten' har takst på 7,5 mill. så trenger ingen "kausjonist" Kort og godt helt elendig Bulder Bank!
Egentlig skulle jeg bare plassere et høyere beløp på en høyrente sparekonto i disse «urolige tider» på aksjemarkedet. Valgte Bulder bank da renten var høyest per dd. med frie uttak. Ble tvunget til å opprette vanlig konto også - og bankkort til ene kontoen. Egentlig ikke tenkt å flytte lånet fra DNB… men valgte å legge inn søknad for å sjekke hva Bulder Bank kan tilby. Morgenen etter email i innboksen med klart avslag - og beskjed om at vår økonomi er for dårlig til lånet ! Vi har svært god økonomi, ingen billån, utbetalt betalt hytte osv. Det er første gang med avslag for vår del - og uten at banken kontakter oss først, ingen nærmere forklaring. Dette virket ekstremt useriøst, og jeg kan ut fra denne erfaring ikke anbefale å bruke tid på lånsøknad i denne bank. Uansett setter vi inn på høyrentekontoen. Nå den opprettet, og pengene på vei - men bare til noe bedre viser seg. Resten kan Bulder Bank holde for seg selv. Konklusjon: upersonlig bank- med alt for mange emoji’s og for lite seriøsitet. Finn på noe annet !
Hadde virkelig lyst til å like Bulder, men dette ble for uoversiktlig for meg. Klarte ikke å finne igjen en efaktura jeg godkjente og slet med å finne frem mellom unyttige tips og forslag til det jeg ønsket å finne, f.eks. en forfallsoversikt eller informasjon om det er mulighet med IPS-sparing i Bulder. Det at alt måtte gjøres via mobilen gjorde det trolig mer vanskelig å finne informasjon enn på en datamaskin. Mulig Bulder er hipt blant tenåringer men for meg fungerte dette svært dårlig, så nå må jeg finne et annet alternativ til DnB/Sbanken.
Hei Bernt! Takk for tilbakemeldingen din. Det er riktig at Bulder nok ikke passer for alle. Men det skal være enkelt å finne frem til det man trenger. Derfor er det veldig nyttig med tilbakemelding som dette. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi skal se på innspillene dine med en gang. Hilsen alle oss i Bulder