Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjelpeløs kundeservice når ting ikke fungerer. Skylder på Vipps når banken selv har tekniske problemer. Sperret ikke debitkort selv om de ble informert om forsøk på uttak fra konto.
Hei Lars😊 Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med oss. Tekniske problemer vi opplever er faktisk sjelden vår skyld. Når Vipps eller andre får problemer, går det også utover oss. Når du ringer for å sperre kort, så sperrer vi alltid kortet om du ønsker det. Det er en egen døgnåpen vakt for dette. Hilsen alle oss i Bulder😊
Har vært kunde i Sbanken siden oppstart, men etter at DNB tok over og særlig etter at den nye appen kom, gikk jeg helt over til å bruke Bulder. Er veldig fornøyd. Noen småting jeg savner, men Bulder er en god erstatning for Sbanken.
Mobilappen er enkel å bruke, og gir god oversikt. Boliglånsrentene er konkurransedyktige. Får også rente på brukskonto.
Byttet til Bulder fra Sbanken etter at DNB tok over eierskapet og raserte den frem til da beste banken i Norge. Kan ikke gjøre annet enn å skryte av Bulder- de lever fullt opp til forventningene! Super bankapp. Enkel betjening av lån og kontoer. Angrer ikke et sekund!!
Det burde være lettere å få kontakt med banken, erfarer at dette er vanskelig på telefon.
Godt fornøyd så langt.App fungerer fint. God oversikt
Helt ok. Liker at bank sender verdi estimat på eiendom.