Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Banken gir avslag selv om man søker om boliglån som gir lån godt under 5 ganger inntekt. Man har ingen mulighet til å snakke med noen om avslaget.
Hei Thomas😊 Forstår at det er kjedelig å få avslag på søknaden, spesielt om du ikke forstår hvorfor. Har du forsøkt å kontakte oss på chat, e-post eller telefon? Hilsen alle oss i Bulder 😊
KNUSER alle andre mobilbanker på brukervennlighet. Har alt man trenger for å få fullstendig oversikt over hvordan man ligger an når man aktivt bufrer mellom sparekonto og brukskonto. Og elsker fullstendig transparens og oversikt over renter dag for dag på sparekonto. Renten på sparekontoen er også blant de høyeste av alle norske banker, og Bulder gjør det enkelt å ha pengene stående der!
Hei Franz😊 Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, det høres ut som du virkelig har forstått og liker konseptet vårt, Franz! Hilsen alle oss i Bulder😊
Lettvint, oversiktlig uten å pushe ting som ikke er relevante
Hei Eskild😊 Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Det stemmer, vi forsøker å ikke pushe ting på kundene våre. Vi skal fortsette å holde deg fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder😊
Greit, men utenlandsbetaling er for dårlig. Får den ikke til å virke tilfredsstillende.
Hei HP Bra å høre at du stort sett er fornøyd, selv om du ikke er tilfreds med utenlandsbetalingen. Fortell oss gjerne litt mer detaljert hva som ikke fungerer for deg på [email protected]. Hilsen alle oss i Bulder😊
Vekdig fornøyd med totaloakken og melding om penger igjen på konto etter bruk.
Hei Heidi😊 Herlig å høre at du er så fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder😊
Endelig en bank som forstår at brukervennlighet er svært viktig, og spesielt innen bank der ting kan være litt komplisert. De andre bankene er sidrumpa i forhold. Sbanken var inne på noe, men de tapte meg på eierforhold. Ting løser seg raskt og enkelt med Bulder. Appen er oversiktlig og lett å bruke.
Hei Håkon😊 Helt riktig, hvorfor gjøre det bruker-uvennlig når vi kan gjøre det brukervennlig. Det er tross alt kundene våre som skal bruke oss, da bør det funke bra! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Det som er bra, er konkurransedyktige renter. Det var det. I starten var appen kul, men nå er den faktisk dårligere enn i starten, Med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg: Det som trekker ned er 3 saker: 1) først og fremst appen, og mangel på funksjoner der. Det er helt utrolig irriterende/amatørmessig (uferdig produkt) at man etter så lang tid i drift, må manuelt sortere mange av utgiftene fra "ukategorisert" som matbutikker, byggbutikker, drivstoff, restaurant, velvære, klær, buss/transport, over i sine riktige kategorier. HVORFOR legger noen f.eks Kiwi - poster seg automatisk i dagligvarekategori, mens andre ganger ikke? Det er for meg en gåte. Det står jo KIWI med store bokstaver på alle (selv om data ikke ser de) 2) Den andre mangelen, er muligheter til å overføre til utland utenfor Europa. Opptur når bet. utland var i boks - nedtur når det ikke gjaldt "landet vårt". Men kanskje det kommer en gang? 3) PENGER INN! "INN" - summen under pengebruk er jo helt ubrukelig info. Den regner jo med interne overføringer mellom konti og det er jo helt uinteressant. Også vanskelig å søke/sortere på innkommende penger altså lønn, fra andre utenfor. Dere henger i en tynn tråd hos meg og det er boliglånsrentrenta. Den gode nyheten blir jo da at her har dere fortsatt masse forbedringspotensiale å jobbe med. Gode muligheter for å få stjerne i boka fra sjefen, hvis vedkommende er interessert i kontinuerlig forbedring da, og tenker kundene først. Kommer det en konkurrent med like bra rente men bedre app funksjoner da blir det lett å bytte. Foreløpig. Håper dere tar dette til etterretning.
Takk for tilbakemeldingen din, Pål. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å dele dine tanker. Vi forstår at appen vår er et kritisk verktøy, og vi er alltid på utkikk etter måter å forbedre den på. Alle de tre tingene du nevner er noe vi enten jobber med akkurat nå, eller vil begynne på innen kort tid. Utenlandsbetaling til resten av verden vil bli lagt til i appen til høsten. Vi vurderte å legge til Europa først for å tilfredsstille de det gjelder, i stedet for å bruke lang tid på å inkludere hele verden på en gang. På denne måten kan vi kontinuerlig forbedre appen og produktene vi tilbyr. Dine tilbakemeldinger er super verdifulle for oss, da de hjelper oss til å forstå hva vi kan gjøre bedre. Vi håper du vil fortsette å gi oss dine innspill i fremtiden. Hilsen oss i Bulder😎