Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Søkte om å få flytting boliglånet til bulder bank. Fikk først avslag, noe jeg ikke fikk til å stemme. Ringte dem opp der jeg fikk snakket med en hyggelig kar. Ble oppfordret til å søke på nytt, noe jeg gjorde. Ble samtidig anbefalt å slette kredittkort som jeg ikke brukte. Fikk boliglån og en utrolig bra rente. Er så fornøyd med bulder bank og appen deres.
Hei Ingebjørg! Så bra å høre at du er fornøyd med Bulder, appen og den hyggelige karen du snakket med hos oss! Det blir vi glad for å høre. :D Skjønner at godt at du lurte på avslaget ditt. Dette er det mange som ikke vet, men da Gjeldsregisteret kom, så måtte alle banker ta hensyn til alle kredittrammer kundene har og vurdere dem som om de er tatt i bruk. Altså om du har et gammelt kredittkort med en ramme på 50.000 kr, og du ikke har brukt en krone - så er vi av myndighetsregler forpliktet til å anta at du har makset ut hele beløpet. Med de høye rentene det er på kredittkort kan det utgjøre ganske mye penger hver måned. Har du kanskje 3-4 kredittkort i skuffen som du ikke bruker - så ser det plutselig mye vanskeligere ut for økonomien din å betjene et boliglån enn det faktisk er i virkeligheten. Og vi kan bli nødt til å gi et avslag, selv om du skulle fått lån hos oss. Så bra du fikk oppklart dette. Du kan gå inn på gjeldsregisteret.no og sjekke om du har flere kredittkort du ikke bruker og som du kanskje hadde glemt! Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss
Enkelt å etablere, får det man ønsker av tilbud, enkle å forholde seg til
Hei Svein Takk for god vurdering. Vi er så glad for å høre at du synes det er enkelt å etablere, få det du ønsker og forholde deg til oss! Det er det vi etterstreber hele tiden. Vi lover å fortsette med det. Hilsen alle oss i Bulder!
Alt er enkelt med Bulder. Genial mobil bank som er best i klassen.
Hei Kjell! Wow. Takk for det. Dette er så gøy for oss å høre. Spesielt glad for at du trekker frem real. Det er viktig for oss, og vi vet at mange savner dette i bankmarkedet. Vi legger ned mye arbeid i mobilbanken vår - og sånne tilbakemeldinger gjør alt verdt det. Vi lover å jobbe på videre for at du fortsatt skal synes at vi er best i klassen! Hilsen alle oss i Bulder :)
Fikk mellomfinansiering, men kundebehandleren trakk det tilbake siden vi senere kom til å bytte bank pga. boliglånsrenten er lavere i en annen bank (men tilbyr ikke mellomfinansiering). Fikk beskjed av Bulder bank om at de heller vil bruke tid på eksisterende kunder, noe jeg er! Jeg blir straffet for å vere ærlig, istadenfor å få mellomfinansiering og overraske dei med å bytte bank om 1-2 mnd. Når jeg ber om hvilke retningslinjer dette faller under, så har de ingenting å vise til. Trodde dette var en seriøs bank, hadde jeg visst dette tidligere så hadde jeg aldri gått til Bulder bank.
Hei Sylvia Vi kan ha forståelse for at du er misfornøyd med opplevelsen hos oss. Mellomfinansiering er en svært arbeidskrevende prosess for våre rådgivere og legger beslag på mye tid, noe som illustreres ved at din nye bank ikke tilbyr dette i det hele tatt. Vi kan ikke gå i detalj på din sak her. Men det vi kan si på generelt grunnlag er at vi strekker oss langt når vi velger å tilby mellomfinansiering til kunder som ber om det, men da må vi også prioritere stramt. Så har vi forståelse for at det er frustrerende for din del. Hilsen oss i Bulder
Den daglige bruken er meget bra.. Sliter dog med å få lagt inn giroer med fotomuligheten i appen. Enkelt å opprette sparekonto. Brukergrensesnittet kunne vært litt bedre.
Hei Svein! Så bra at du synes den daglige bruken er meget bra! Vi vil gjerne høre hva du sliter med når det kommer til betaling av giroene dine med kamera i mobilen. Her er en oppskrift: https://faq.bulderbank.no/appen/ta-bilde-av-faktura Om det er andre ting du sliter med, så vil vi gjerne høre om det. Kontakt oss på [email protected] så går eposten din rett inn til utviklerne og designerne som jobber med å gjøre Bulder-appen så bra som mulig for deg. Hilsen alle oss i Bulder
Bra vilkår og enkel gjennomføring Mangler litt på app
Hei Morten! Takk for god score fra deg! Vi vil gjerne høre mer om hva du savner i appen. Om du skriver til oss på [email protected] så går mailen din rett inn til utviklerne og designerne som ivrig leser alt vi får inn. Håper du tar deg tid til å fortelle oss hva du savner :) Hilsen alle oss i Bulder
Banken gir meg som kunde de rette betingelsene. Det er allikevel et punkt jeg vil ta frem. Ved rentehevingen fra sentralbanken var det en lånekalkulator i VG. Jeg tok den og fikk vite at det er andre kunder i samme bank som får rimeligere lån enn det jeg gjør. Hvorfor det ?
Hei Knut, Veldig kult å høre at du er fornøyd🤩 Det skal vi jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være!💪 Så til spørsmålet ditt: I Bulder har vi helt åpne priser. Det eneste som er avgjørende for hvilken rente du får hos oss, er belåningsgraden din, som vil si hvor stort lånet ditt er i forhold til verdien på boligen din. Har du et boliglån som utgjør 50 % eller mindre av verdien på boligen, får du vår aller beste rente, som for tiden er 1,29 % effektiv. Om du har høyere belåningsgrad, blir renten også litt høyere. Vi har seks rentetrinn, fra 75 % til 50 % belåningsgrad. Og det aller beste? Vi setter ned renten din automatisk etter hvert som belåningsgraden din går nedover og du når et nytt rentetrinn🤜🤛 Håper dette var forståelig😊 Hilsen oss i Bulder Bank