Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan bare si at 90% av de dårlige anmeldelsene skyldes brukerfeil og ikke Bulder. Her er det mennesker som ikke forstår hva en "mobilbank" betyr og legger skyld på tilbyderen istedet for sin egne inkompetanse! Bulder leverer akkurat de de påstår at de gjør. -ikke noe mer, ikke noe mindre. Er du inhabil på mobilbruk, eller krever nettbank med idiotforklaringer, så hold deg til de "gamle" bankene 😊
Eg er kjempefornøyd med Bulder bank, appen er enkel å bruke. Det einaste eg savner er at barn og ungdom kan åpne konto der.
For å si det kort å ha sort brunlig bankkort som er uleselig er rett og slett latterlig. Hvem klarer å lese dette? Samme med når en logger inn på nettbanken totalt ubrukelig oppsett. SBanken og DNB har hele oppsettet med full oversikt med en gang på en side. Derfor har vi fortsatt de fleste tjenestene våre i DNB fortsatt. Ja tanken har absoulutt vært å bytte bank igjen fra Bulder Bank til en bank som har lettleselig bankkort og mer oversiktelig startside.
Enkelt å bytte bank til Bulder, hyggelig og rask respons når jeg lurte på noe da jeg flyttet fra Sbanken. Ønsket om utenlandsbetaling ble raskt en realitet. Eneste negative er at security koden på visa kortet er vanskelig å lese, ( tallene er alt for små).
Jeg er en av flyktningene fra Sbanken etter at DNB overtok. Nå er jeg superfornøyd med Bulder! Enkelt, oversiktlig, gode betingelser og knallbra app!!!
Bytt til Bulder. Jeg er veldig fornøyd med renten på boliglånet, at verdien på boligen justeres automatisk. Appen er lett å bruke og det var lett å skifte bank 😊
Alt er super enkelt gjennom Appen til Bulder. Veldig godt å vite at man får den laveste rente automatisk og ikke minst kunde utbytte om ett år. De svarer også alltid raskt på henvendelser. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd.