Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice og renten har vært god, men appen har et brukergrensesnitt som ikke ligner noe annet. Full forvirring hver gang jeg logger inn og jeg har brukt appen i ett år nå. Alle andre jeg kjenner som bruker Bulder sier det samme så her må de bare ta grep hvis de ønsker å være konkurransedyktig på annet enn lånerente. Vi bruker S'banken inntil videre siden app og brukergrensesnitt fungerer meget bra.
Det som trekker ned er uoversiktlig hjemmeside samt at verdi av nybygget bolig konsekvent er undervurdert med et prisfall på 14 prosent på to måneder fra innkjøp. Tvillingleiligheten i samme hus ligger i dag med en statistisk prisøkning på 9 prosent på ett år mens vår seksjon i øyeblikket har et "prisfall" på fem prosent fra kjøpspris i samme periode. Prisroboten virker ikke helt patent for å si det mildt, men forventer at det lar seg fikse. Avventer å flytte alle tjenester til Bulder og kutte alle bånd til gammel bankforbindelse.
Hei Ketil Takk for tilbakemleding! Nettsiden ønsker vi å gjøre så oversiktlig som muliv. Vi jobber nå med en ny versjon for å gjøre den mer oversiktlig. Vi håper du kommer til å like den nye versjonen bedre. Verdiestimatet på boligen henter vi fra en tredjepart. Vi får stort sett gode tilbakemeldinger på estimatene, men i og med at det er en beregning og et estimat så vil vi ikke alltid treffe samme verdi som eier mener at boligen har. Kan forklaringen på forskjell fra din og tvillingleiligheten ha noe med om kjøpet ble gjort over eller under takst for en av dere? Er det bare forskjell i utviklingen, eller er det stor forskjell i den faktiske verdisettingen? Vi vil gjerne høre fra deg på [email protected] Hilsen alle ossi Bulder :D
Gode låne-og sparebetingelser. Nettsiden kan bli bedre!
Hei Frits, Tusen takk for tilbakemeldingen. Strålende å høre at du er fornøyd med betingelsene på lånet og sparepengene dine😎 Vi har allerede noen planer på blokken for å løfte nettsidene våre, men har du noen konkrete ting du savner, fortell oss det gjerne på [email protected]🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Imponert over rask og god behandling på lånesøknad
Hei Vigdis, Så bra. Vi jobber hardt for å gjøre søknadsprosessen så rask og enkel som mulig, så dette blir vi strålende glade for å høre😎 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Enkelt å utføre banktjenester på nett, gode produkter og gode priser. Alt jeg ønsker av en bank.
Hei Tom, Fantastisk å høre at du er fornøyd! Tusen takk for strålende tilbakemelding😎 Hilsen oss i Bulder
Gunstig rente på boliglån og innskudd. Oversiktlig og informativ nettbank.
Hei Lisma, Supert å høre at du er fornøyd med Bulder! Tusen takk for fin tilbakemelding😎 Hilsen oss i Bulder
Feilmelding «Vi klarer dessverre ikke å tilby deg flytting av lån.» - uten noen form for forklaring. Elendig brukeropplevelse - aksepterer at jeg ikke får lån, det er veldig lite å eventuelt spare ved å flytte - men det hadde vært fint med noe mer enn «Computer says no!» (Bra med selvbetjening, og renter uten trynefaktor)
Hei Thomas Enig i at dette er en upresis og dårlig feilmelding å få. Vi har mange ulike avlagsmeldinger som er laget nettopp for å gi søkeren en så tydelig tilbakemelding som mulig. Men i noen tilfeller er ikke dette mulig, og da får man en utydelig melding som den du fikk. Om du tar kontakt med support-avdelingen vår kan de mest sannsynlig gi deg en bedre forklaring på hvorfor du fikk avlsag. Bra å høre at du er med oss på at selvbetjening og rente uten trynefaktor er en god ting! Hilsen alle oss i Bulder :)