Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Savner veldig en vanlig nettbank, skjønner at det er ei hellig ku, men den bør skytes - raskt.
Hei Kjell Ja, du kan godt kalle det en hellig ku. Du har sikkert hørt begrunnelsen vår for at vi ikke ønsker å bygge en tradisjonell nettbank også. Men i korte trekk er grunnen at vi ønsker å bygge verdens beste bankapp, og det tror vi ikke vi klarer om vi må dele fokuset vårt mellom app og tradisjonell nettbank. Men vi har forståelse for at ikke alle er enig med oss i det. Vi har hatt mange kunder som har vært skeptisk til å gjøre alt i appeni begynnelsen, men senere meldt tilbake at de nå liker å ha det på den måten. Vi håper det blir slik for deg også. Hilsen alle oss i Bulder :)
Halvparten av løsninger fungerer ikke og kundeservice er håpløss- de vet ikke selv hva du skal gjøre, ping-pong i evighet
Hei Serg Skjønner at det er frustrerende om du ikke får til å gjøre tingene du ønsker. Gi oss gjerne en tilbakemelding på [email protected] om hvilke løsninger du ikke mener fungerer. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg ønsket å snakke med noen på chat, men erfarte at jeg ble skubbet lengre og lengre bakover i køen. I ene øyeblikk var jeg nummer fem i køen, i neste øyeblikk nummer syv. Når jeg til slutt nådde gjennom, så føltes det som jeg snakket med en kald robot. Dårlig kundeservice og dårlig tekniske løsninger. 1/5
Hei Joakim Du har helt rett. Problemet med at kunder gikk bakover i chat-køen var uholdbart og vi har heldigvis klart å fikse dette nå. Det beklager vi. Du skal ikke oppleve å rykke bakover i en kø. Hilsen alle oss i Bulder :)
Etter 15 år med Sbankens fantastiske app, må jeg si Bulder har en LANG vei å gå! Appen er ikke spesielt intuitiv, og det er lett å trykke feil. Dersom man skulle være så uheldig å måtte kontakte kundeservice, må man belage seg på å ha veldig god tid, og egentlig ikke få særlig god hjelp heller. Jeg kom til å endre trekkonto på lånet (mente ikke å gjøre det, trodde jeg bare skulle få se hvilken konto lånet ble trukket fra, og vipps var den endret), og det var ikke bare bare å få endret tilbake! Endte opp med at det ikke sto penger på den kontoen som Bulder fant det for godt å trekke fra på forfallsdato, for de sto på en annen konto. Kontaktet kundeservice (chatt), men de brukte vannvittig lang tid på å svare (altså etter at jeg var rykket frem fra nr 18 til 1 i køen og angivelig hadde fått kontakt med en kundebehandler), og han svarte bare delvis på det jeg spurte om. Plutselig brøt de bare forbindelsen, uten at jeg fikk svar. I mitt hode burde de da ha ringt meg opp, om det var en teknisk feil som gjorde at det brøt, men det skjedde ikke. Virker helt amatørmessig.
Hei Hege Skjønner godt at dette var frustrerende for deg. Slik skal det ikke være. Du har helt rett i at å rykke bakover i chat-køen er uholdbart. Dette var en feil som dessverre rammet flere kunder, og vi har heldigvis klart å ordne opp i dette nå. Vi beklager den dårlige opplevelsen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har vært kunde et par dager. Det har vært umulig å betale regninger eller bruke Vipps denne tiden (det eneste som virker er Apple pay). Kundeservice er vanskelig tilgjengelig og lite hjelpsomme. Det gis ingen informasjon, tilbys ingen løsning. Virker totalt useriøst.
Hei Arve Skjønner at det er frustrerende om ikke betaling og Vipps virker. Dette er ikke et problem andre kunder har meldt om. Send oss gjerne en e-post på [email protected] med litt mer detaljer om hvilke problemer du har hatt med betaling, så finner vi ut av det. Hilsen oss i Bulder :)
Enkel nettside. God info om alle nødvendige forhold. Positivt med rente hver mnd på sparepenger. God rente på boliglån. Kanskje lage enda en trapp nedover på boliglån 40%/30% av verdi.
Hei Roar! Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg. Det er gøy med månedlig utbetaling av renter på sparekonto ja! Dette var det mange kunder som ønsket seg. Forslaget ditt om flere trapper er notert. Hilsen alle oss i Bulder :)
Trengte litt tid til å bli fortrolig med bank appen men må si at den er genial! også veldig fornøyd med automatisk "alltid" laveste rente på boliglånet.
Hei Berry Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Det tar alltid litt tid å finne ut av nye ting og løsninger. Herlig at du synes appen nå er genial! Ja, sant det er fint at du alltid får den beste renten vi kan gi deg. Vi taper nok litt på det på kort sikt, men vi tror vi får det igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Hilsen alle oss i Bulder :)