Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte lang tid på overføringer fra vipps. Dette var irriterende.
Jeg vil sterkt stille meg ved utsagnet til denne kunden, så vær snill å la oss velge å slå av dette rotet! (Skjermdump fra innlegg her) : 1. Øsker at det kun ligger reelle fakturaer i kontoen. At det ligger forventet betaling gjør det vanskelig å ha oversikt. Ofte ligger de feil, dobbelt (både faktura og forventet) , etter at de er betalt ligger de fortsatt som forventet, eller det ligger forventet faktura som ikke skal komme. Har prøvd å venne meg til, men blir sittende å regne manuelt for å få oversikt. Kunne eventuelt ligge helt adskilt fra min pengebeholdning. 2. Det burde være enklere å ta en faktura som ligger til forfall og gjøre om til avtaleiro.
Byttet fra DnB og kunne ikke vært mer fornøyd! Så enkel å forstå og funksjoner jeg ikke visste jeg trengte som faktisk er bra.
Solid bank og app. Ok vilkår, kunne gjerne hatt like lav rente som landkreditt/sbanken.
Bulder er enkel å bruke og gir meg en god oversikt over hva jeg har på konto og en god oversikt over regningene mine.
Liker banken, rett og slett. Mobilbanken er oversiktelig og lett å manøvrere i.
Savner geo-blocking på kort. I tillegg ønsker jeg ikke 2 kort fra Visa. Bedre med ett Visa og ett Mastercard.