Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei, Anbefaler dere å oppgradere appen til mer brukervennlig og mer funksjoner, synes dere har god kapasitet til det. Tror ikke det koster veldig mye heller, ser 80% av de som ikke er fornøyde med banken er på grunn av brukervennligheten på nettbanken + appen. F.eks. savner å trykke med "force touch" på iphone og få meny der i fra. Ellers syns jeg de har Norges billigste renter for akademikere :-) Kundeservice: Føler de vil legge på fortest mulig, altså de ber deg om å gjøre alt på nettbanken, noe de kan faktisk gjøre selv.
Hei, Pål. Det er kjedelig å høre at du er misfornøyd med både nettbank og mobilbank. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vår mobilbank er i kontinuerlig utvikling og vi tar med din tilbakemelding videre. Om du har konkrete eksempler du er misfornøyd med rundt vår kundeservice setter vi pris på om du tar kontakt med oss enten via melding i nettbanken slik at vi får tatt dette videre./ Thea
Man er ikke interessant nok for Danske Bank når man er LO-medlem. Kort og grei beskjed fra rådgiveren jeg snakket med i to og et halvt minutt. Hvor mye økonomi det er snakk om var ikke noe tema var beskjeden.
Hei, Tor! Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi kan naturlig nok ikke si noe om din spesifikke situasjon her, men generelt kan vi si at vi ønsker å gi alle en gjennomgang og et tilbud. Vi forsøker alltid å være løsningsorienterte og finne gode løsninger for hver enkelt kunde. Selv om vi ikke har en avtale med LO favør ønsker vi fortsatt å gi deg et tilbud. Dersom det fortsatt er ønskelig er du velkommen til å ta kontakt med oss igjen slik at vi får tatt en nærmere titt på saken din. / Thea
Jeg er frilanser og har flere oppdragsgivere. Mange utbetalinger står kun oppført som "posteringer" eller bare "lønn". Jeg trenger å få vite hvem som har utbetalt beløpene til meg. Nå har jeg brukt to dager med Bank ID-innlogging og meldingssystem som er så bakstreversk at det er til å grine av for å finne ut av det. Og svaret er at JEG ikke kan finne ut av det, det må en rådgiver gjøre. Og ikke bare ved et enkelt tastetrykk. Nei, jeg må faktisk sende over en liste med kryptiske "posteringer" for å få vite hvem som har utbetalt penger. Det gjør regnskapet fryktelig forvirrende. Jeg har virkelig forsøkt å holde rede på dette gjennom året, men likevel er jobben ekstremt kronglete for min regnskapsfører. Skulle tro dette var en enkel sak. Jeg opplever meg selv som relativt ryddig og digital kompetent, men overfor dette systemet mister jeg helt motet. Jeg har ofte spørsmål til Danske Bank, men jeg orker ikke alt styret med å ta kontakt. Jeg vurderer å bytte bank, for slik kan jeg ikke holde på.
Hyggelig kundemottaker og profesjonell rådgiver vdr lån sparing
Sur kundebehandler som har tatt 6 uker å behandle en enkel refinansiering. Er så forbanna!!
Lite løsningsorientert ved henvendelser som jeg som privatperson og småbedrift eier. Lån avslått så å si 850.000 ny Bank lån til hus inntil 6 mil. Vi søkte kassakreditt i en måned på 200.000,- og måtte stille over 6.000.000,- i pant. Vart aldri så vi benyttet dette. Ikke en Bank for noen.
Hei Baard. Det var veldig leit å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Vi kan naturlig nok si noe om ditt spesifikke kundeforhold, men generelt kan vi si at vi selvsagt alltid forsøker å være løsningsorienterte og finne gode løsninger for hver enkelt kunde, så det er kjedelig å høre at ditt inntrykk er annerledes. Dersom det ikke er forsent til å rette opp ditt inntrykk av oss, ser vi gjerne at du tar kontakt slik at vi får tatt en nærmere kikk på saken din. /Per
Banken viser interesse for meg selv om jeg er en liten kunde i en så stor Bank. Rådgiver tar regelmessig kontakt.
Hei Tryggve! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det var veldig godt å høre at du føler deg godt ivaretatt hos oss! /Per