Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
har ringt å ringt i timesvis uten å få svar... nå bytter jeg til dnb og flytter boliglånet dit... jeg har vært kunde i den danske bank i 30 år men ikke lengre.. de har en forferdelig dårlig kundeservice...
Må bestille ny bankid på mobil fra en annen bank hver eneste gang jeg skal logge inn i DB. Får beskjed om feil inntastet passord - men kommer greit inn i den andre banken med samme passord! Så bestiller man ny bankid på mobil i den andre banken, oppretter nytt passord - og kommer så inn i DB med nytt passord. To uker senere - samme problem!!! Har spart passordet i en pw manager, og copy-paster derfra. Det er ikke feil passord! Jeg kommer inn i den andre banken, jo, for svingende!!!!
Viste at jeg måtte sperre kortet mitt 17 september. Ringte derfor til banken 1 september for å bestille nytt kort. 17 september har jeg ennå ikke fått kortet. Tok kontakt med DB på chat, de sier da at jeg bor i Ålesund, og om jeg vil ha kortet mitt sendt til firmaet mitt eller privatadresse. Jeg bor hverken i Ålesund, eller har et firma. Så de ga meg da informasjonen til en annen kunde. Veldig synd at akademikerforeningen har avtaler med denne banken, jeg planlegger å bytte. Er der kun pga foreningen nå.
For det første, levering tiden er sykt lang. Det tar ca. 15 dager for å få kortet (Sparebank 1 tar sånn 6 dager). For det andre skulle eg bestille noe på nettet. Som en 13-åring må jeg bruke SMS til sikker netthandel. Og ikke BankID. Eg måtte ringe banken for å få ein engangskode. Eg ringte, ventet i 15 min. Og kundeservice sa: foreldrene dine må ringe. Mor satt rett ved siden av meg, men kom ingen vei videre. Dagen etterpå ringte mor til dem, men da visste dem ingenting. 30 min bortkastet tid på danskebank. Dem sa at dei skulle ringe oss kl. 16:00, men dei ringte oss aldri. Viss dem skulle klare de må jeg sikkert vente 15 dager for å få engangskoden i posten😡ELENDIG.
Fungerer greit når du klarer deg selv, men trenger du hjelp er det umulig å få tak i kundebehandlere/rådgivere. Jeg har prøvd å få hjelp både pr telefon, møtt opp i lokalet, hvor jeg ble avvist med at de kun mottok kunder etter avtalt tid. Prøver så å booke tid i nettbanken for å slippe å vente i timer på svar i telefonen, der må jeg svare på hva jeg ønsker hjelp med, men mitt behov er ikke listet opp der, så jeg kan ikke gå videre med bookingen. Prøver så chatten, men får beskjed at dette kunne han ikke hjelpe med og henviser meg igjen til telefonen. De ønsker forslag til forbedringer står det på nettsiden deres, klage eller forslag, men når jeg nå leser all denne dårlig omtalen om kundebehandling de har fått både her og på andre sider , kan de ikke mene mye med det. Mangt kan sies. Aldri mer Danskebank for min del!!!
Danske banken (Norge) är den sämsta banken någonsin!! Några anledningar: - dålig kundservice - det tar otroligt lång tid att få snacka med någon, och de bollar med dig hit och dit. - fördomsfullheten är helt otrolig! - det tar lång tid att behandla låne-ansöker etc The list goes on and on! Alllldrig mer!!!!! Jag byter tillbaka till Handelsbanken!
Danske Bank har dessverre den dårligste nettbanken på det norske markedet, og det virker ikke som om de har tenkt til å forbedre den med det første heller, jeg har nå vært kunde der i flere år og nettbanken er fortsatt like dårlig. Det er uoversiktlig manøvrering i nettbanken og tungvinte løsninger, føles som man går 10 år tilbake i tid. Eneste grunnen til at jeg fortsatt er kunde der, er pga gode vilkår på boliglånet.