DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når dere ser deres kunder har problemer med banken så må dere svare og gi dem hjelp mye lettere og raskere ikke la de vente flere uker på å få svar
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med oss på 91504800 så vi kan finne ut hva som har gått galt her. Vi har vanligvis en svartid på under 24 timer, men enkelte avdelinger har lengre behandlingstid, så om det er en sak som er sendt til andre enn kundesenteret, kan det gå litt lengre tid. Håper du får en fin dag! /Lene
Var i kontakt med DnB da jeg nå vurderer å kjøpe større bolig. Fikk beskjed fra kunderådgiver at for at hun i det heletatt skulle vurdere søknaden min, så måtte jeg begynne med å flytte mitt eksisterende lån først til DnB. Hun var ikke interessert i å få noe dokumentasjon eller gi noe ca tilbud ført jeg hadde flyttet over hele kundeforholdet mitt. Hvis de ikke ønsker nye kunder så bør de bare si det rett ut. Meget skuffet over behandling fra denne rådgiveren.
Hei, Atif. Jeg kjenner ikke detaljene i den aktuelle saken, men det er uansett leit at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Det ønsker vi ikke! Jeg håper du vil ta kontakt med oss på nytt slik at vi får avklart om vi har gjort en feil. /Hilsen Even
DnB torgalm.bergen er VÆRST på det!!! Samboeren kom grinende ut av banken! Skulle bare få ny brikke.Det hadde kundeservie sagt på tlf .To forskellige faktisk.At det var bare og stikke innom på dagen og få en ny.Der ble hun møtt av to som behandlet henne som dritt. Man skal ikke komme her og komme her.Det er jeg som eier denne banken... . .
Hei! Dette var veldig leit å høre! Det er ikke slik vi ønsker å være. Vi har dessverre ikke kodebrikker på bankfilialene, men de skal kunne bestille det for deg. Det hadde vært veldig fint om din samboer kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken sin, så vi får tatt det opp med de kunderådgiverne som har opplyst om dette, og med filialen på Torgallmenningen, slik at vi unngår at flere må ta en bomtur dit. Håper dere får en fin dag, på tross av den uhyggelige opplevelsen. /Lene
Ser det er mange som har problemer med å finne innlogging fullversjonen og det er jeg fullstendig enig i, så hvorfor skal det være så vanskelig å få gjort noe med det. Slik har det vært veldig lenge. Ellers er banken en av de bedre.
Hei! Takk for innspill rundt forbedring av siden slik at man lettere kan navigere seg til fullversjonen om man er på mobil. Vi tar med oss dette innspillet videre. Per i dag så vil du kunne komme til fullversjonen om du går til dnb.no og så blar ned nesten helt nederst og trykker på "Om oss". Da kommer man videre til fullversjonen. Hyggelig å høre at du ellers synes at vi som bank er en av de bedre :) /Lars
En bank for de som må ha bank uten annet alternativ. 20 år som saga kunde ble avsluttet på dagen.
Det var trist å høre. Vi jobber alltid for å skape gode kundeopplevelser, og når noen opplever det motsatte ønsker vi veldig gjerne å vite hva som har gått gale. Håper at du vil ta kontakt med vår kundeservice slik at vi får tatt tak i saken. Du er ellers velkommen tilbake til oss når du måtte ønske. /Hilsen Even
Etter et samlivsbrudd for noen år siden måtte jeg få nytt finansieringsbevis for å kjøpe ny bolig. Har vært kunde i samme bank siden jeg var født, og som ble videre kjøp opp av DNB, hvor jeg hadde et langvarig kundeforhold. Etter samtale med kunderådgiver fikk jeg tilbudt på 1,7 MNOK i finansieringsbevis, noe som var ikke tilstrekkelig til å kjøpe ett-roms engang. Uken etter fikk jeg 4 MNOK i finanseringsbevis av Storebrand, noe som gav mening etter min inntekt og potensiell fremtidig inntekt. Når jeg konfronterte dette med rådgiveren på Grefsen (på den tiden) ble jeg latterliggjort, etter 28 år som kunde. I dag har jeg et hus til 20 MNOK med et lån i en annen bank. Håper dere råtner på rot DNB.
Hei, det var leit å høre at du har opplevd dårlig kundebehandling fra DNB. Du er hjertelig velkommen til å kontakte en lånerådgiver hos oss for å sjekke hva vi kan tilby deg. /Viktoria
My bank account was terminated by dnb, i was asked to give a new account no so my money transferred to that by kontroll.utv I have emailed weeks ago but nothing happened.i am student and I really need my money here in Norway, it is for my life Expenses. 🥺😭
Hi! Please contact our customer service at phone: 91504800 or by chat from the online bank so we can check this for you. Kind regards. /Betina