DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En bank for de som må ha bank uten annet alternativ. 20 år som saga kunde ble avsluttet på dagen.
Det var trist å høre. Vi jobber alltid for å skape gode kundeopplevelser, og når noen opplever det motsatte ønsker vi veldig gjerne å vite hva som har gått gale. Håper at du vil ta kontakt med vår kundeservice slik at vi får tatt tak i saken. Du er ellers velkommen tilbake til oss når du måtte ønske. /Hilsen Even
Etter et samlivsbrudd for noen år siden måtte jeg få nytt finansieringsbevis for å kjøpe ny bolig. Har vært kunde i samme bank siden jeg var født, og som ble videre kjøp opp av DNB, hvor jeg hadde et langvarig kundeforhold. Etter samtale med kunderådgiver fikk jeg tilbudt på 1,7 MNOK i finansieringsbevis, noe som var ikke tilstrekkelig til å kjøpe ett-roms engang. Uken etter fikk jeg 4 MNOK i finanseringsbevis av Storebrand, noe som gav mening etter min inntekt og potensiell fremtidig inntekt. Når jeg konfronterte dette med rådgiveren på Grefsen (på den tiden) ble jeg latterliggjort, etter 28 år som kunde. I dag har jeg et hus til 20 MNOK med et lån i en annen bank. Håper dere råtner på rot DNB.
Hei, det var leit å høre at du har opplevd dårlig kundebehandling fra DNB. Du er hjertelig velkommen til å kontakte en lånerådgiver hos oss for å sjekke hva vi kan tilby deg. /Viktoria
My bank account was terminated by dnb, i was asked to give a new account no so my money transferred to that by kontroll.utv I have emailed weeks ago but nothing happened.i am student and I really need my money here in Norway, it is for my life Expenses. 🥺😭
Hi! Please contact our customer service at phone: 91504800 or by chat from the online bank so we can check this for you. Kind regards. /Betina
Slett kontoene og bytt bank. Umulig å få kontakt med dem om noe som helst. Verste kundebehandling jeg noensinne har opplevd
Hei, Per. Beklager at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss. Slik skal det ikke være. Hvis du sender oss en melding fra postkassen i nettbanken din så skal vi følge deg opp med en gang! /Even
Har gode erfaringer når jeg søker lån og annen hjelp.
Hei Svein! Takk for fin omtale :) Flott å høre at du er fornøyd! /Lene
Bankkortet fungerer aldri, banken er alltid nede og man får da ikke sjekket saldo eller bruke vipps. Jeg kan fylle bensin ett sted og deretter dra på butikken hvor da kortet ikke funker. Har bare hatt problemer og må gå med kontanter konstant, og må låne bankkortet til samboeren nesten hver dag.
Hei Jonas, det er leit å høre at du føler, og har fått dette inntrykket av oss! Her vil vi anbefale deg å kontakte vårt kontaktsenter så vi kan feilsøke dette videre og få problemet løst for deg, for slik som dette skal det ikke være! Vi håper du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp i feilene du har! /Vinjar
Alt er greit når man får se valgmuligheten "gå til fullversjon",men problemet er at umulig å finne ut hvordan man finner fullversjonen med mobiltelefon. Det skulle ha vært mulig å klikke f.eks på" betale til utlandet",så hadde man fått fullversjonen opp automatisk.Måtte ringe dnb for å få hjelp og det er for dumt,innviklet var det også,så nå har jeg glemt hvordan det var.Er ikke så ofte inne på fullversjon naturlig nok...blir lei av å plages.
Hei Inger! Det er leit å høre du møtte på slike vanskeligheter! Her hadde vi satt veldig pris på om du kunne kontakte oss via nettbanken, og komme med forslag om hvordan vi kan bedre våre tjenester, så skal vi ta det med videre til teamet vårt som jobber med forbedring! Vi håper selvfølgelig du ellers er fornøyd med våre tjenester! /Vinjar