DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I have been a happy DNB customer since 2012, which I use for personal and company affairs. I have also almost never used their customer services. I have never had a delayed payment or any other issue with DNB or any other bank. When requesting for a finansieringsbevis recently (for a loan to a new house), the person handling the case denied us the loan with a grin as if our request was completely absurd. She failed to look at our complete financial situation, she simply multiplied our salaries x 5, said “No” and almost laughed at us like we cannot multiply. Our wealth is accumulated in our companies (accounts in DNB), they promised 2-3 days and took them 1 month (when I asked for status) to verify one company only, i.e. only part of the job was done. This is incompetence at its best, but worst of all complete lack of respect for their customers. Competitors took less than 1 week without access to our accounts. Investment in DNB is sold, process to move to other banks is initiated. My advice, stay far away from DNB.
dårlig informasjon om at bsu start ikke gir skattefradrag. Banken bør bytte navn på konto, og ikke kalle det noe med bsu.
Hei. Takk for din tilbakemelding. Vi har gjennom de siste årene forsøkt å tydeliggjøre forskjellen på BSU og BSU start bedre på våre nettsider og i teksten som fremkommer i nettbanken når man åpner konto. Jeg har videreformidlet ditt forslag om navneendring, og håper forskjellen på kontoene vil bli enda tydeligere fremover. /Nina
Leste om en som skrev at han ikke hadde lån og alt var både fryd og gammen. Jeg har ikke hatt lån på mange herrens år, bruker ikke bensindel(finnes bedre) , er kunde ene og alene fordi når man ringer hjelpenummeret får jeg alltid hyggelige svar. I Fredrikstad var det også god service noe dere i DNB misforsto tidligere. Dette negative gjelder Sarpsborg ene og alene.
Hei, Frank. Takk for tilbakemelding :) Kjekt å høre at du får hyggelige svar når du ringer oss, men om du har hatt en dårlig opplevelse på bankkontoret beklager vi for det. Håper og tror at vi retter opp inntrykket neste gang du er i kontakt med oss på der. /Even
Nettbank: Blant de mer gjennomførte, og blir stadig mer stabil. Mobilløsninger: Kontinuerlig forbedringer. Stor forskjell i dag i forholdt til et år siden. Aksje og fond: Bra til fond, middel på aksjer. Hjalp stort med siste priskutt, men fremdeles noe å gå på. Kort. En av få som har bilde på kortet fremdeles. Noe gebyrer men ikke avskrekkende. Sparing. En av de dårligste. Første til å sette ned sparerente og siste til å sette opp. Generelt lave satser. Bruk fond om du har penger her. Rådgivning og support.. tja.. OK? til nød? Har ikke lån her så kan ikke kommentere det.
Hei Thomas! Vi jobber stadig med utvikling for at våre løsninger og kundeservice skal bli bedre i fremtiden, og takker for en meget konstruktiv og nyttig tilbakemelding. Ønsker det en super dag! /Ann
bånn i bøtta, dessverre. Kundeservice, kundebehandling, nettbankløsning. En bank hvor kundenefår svi for at alle " direktørene" soper til seg penger som de skulle være deres egen pengebinge! Styr unna denne banken!
Hei Knut! Det er leit å høre at vi ikke har klart å levere der vi skulle og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av kundeservice hos oss. Vi jobber stadig for å bli bedre på både tjenester og kundeservice, og setter derfor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! /Ann
Har hatt både privat og bedrift hos DnB. Har flyttet alt til andre banker nå grunnet kundeservice. Er også lei av å måtte være en aktiv kunde for å opprettholde konkurransedyktige betingelser.
Hel Ola. Takk for at du skriver til oss! Det er leit å høre at vi ikke har klart å levere der vi skulle og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av kundeservice hos oss. Det er dessverre vanskelig å kommentere denne saken her, men vi hadde satt stor pris på det om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din eller ringe oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på hva som har skjedd slik at vi kan lære av dette. /Nina
nå synes jeg denne banken burde informere om endringer som påvirker deres kunder
Hei Erik! Takk for anmeldelse :) Jeg er litt usikker på hvilke endringer du har i tankene her, men om du sender oss en melding fra postkassen i nettbanken din og utdyper hva du tenker på, så skal vi svare deg etter beste evne! /Nina