DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er lett å finne, gode lånebetingelser og bra telefonsupport om man trenger det.
Har vært kunde siden det het Bergen Bank, aldri hatt annet enn gode opplevelser med banken. Alltid hyggelige folk i filialene.
Hei Lars! Denne omtalen ble vi glad for å lese og vi synes det er veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår :) /Ann-Kristin
Gammeldags nettbank. Gir heller ikke hus lån til unge uføre imotsetning til alle andre banker. Rådgivere gir null hjelp og prioriterer åpenbart rike kunder over hvermannsen.
Hei Thomas og takk for tilbakemelding. Trist å se at det er slik du opplever både nettbanken og kundeservice. Vi jobber fortløpende med å forbedre og gjøre vår nettbank mest mulig brukervennlig. Jeg håper fremtidige endringer kan gjøre at du blir mer fornøyd. Når det kommer til boliglån, så er det flere faktorer som spiller inn når vi skal se på om vi kan tilby lån eller ikke. Vi ønsker å hjelpe alle kunder vi kan. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice hvis du ønsker at vi skal se nærmere på en eventuell lånesøknad. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Greit å få avvisning, men uten begrunnelse og ingen rådførende forslag for endring! Skuffende!!
Hei Jostein! Beklager at du ikke har fått hjelpen du trengte fra oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon:91504800 for å få ønsket informasjon. Ønsker deg en fin dag videre! /Ann
Jeg har alltid fått elendig kundeservice. Jeg hadde for 1 time siden 1000kr på brukskonto, nå er jeg i minus 169kr. Hva i alle dager?
Hei Jonas! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dersom du opplever at saldo er feil er det fint om du kan ta kontakt med kundesenteret på telefon:91504800 eller via chat fra innlogget nettbank, så vil vi se nærmere på saken og hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en fin helg videre. /Betina
Kundeservicen er både tungvindt og tidskrevende. Skal undersøke andre banker med bedre oppfølging av kundene. Dere bruker kundens ventetid på oppringning til å lesse på kundene reklame istedenfor et tilbud om å bli oppringt. Her er det snakk om profitt tenking framfor å tilfredsstillelse av kundenes behov
Har skjedd to ganger nå.ble svindlet og de hjelper ikke til å få pengene tilbake eller finne en løsning
Hei Kaia! Leit å høre at du har hatt dårlige opplevelser i kontakt med oss. Vi jobber hver dag for å skape gode kundeopplevelser, og håper vi får en sjanse til å rette opp inntrykket ved neste anledning. /Ann