Fana Sparebank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Fana Sparebank hele mitt liv . Har hatt både boliglån og billån i banken. Har aldri hatt behov for å bytte bank .
Hei Paul, Tusen takk for nydelig tilbakemelding og flotte ⭐⭐⭐⭐⭐, det setter vi enormt pris på. Ønsker deg en finfin dag videre😍 Hilsen alle oss i Fana Sparebank🧡
Grunnen for at vi byttet fra Handelsbanken er utelukkende lånerenten og innskudsrente og kundeutbytte. Her kunne ikke Handelsbanken konkurere med dere så det sto mellom dere og Nordea.
Hei Leif E. S, Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding🧡 Vi er så glade for å kunne tilby deg gode betingelser og ikke minst kundeutbytte slik at du ble kunde hos oss😍 Vi skal fortsette å gjøre vårt for at du skal være en fornøyd kunde i fortsettelsen også. Ha en strålende dag! Hilsen alle oss i Fana Sparebank🧡
Gode renter og personlig betjening, greit å kunne snakke med et menneske. Gikk fra en av Norges mest voksende Internett baserte banktjeneste og fikk bedre betingelser.
Heisann Rune😊 Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse og rating. Vi ønsker å være en personlig bank med god oppfølging og service fra våre rådgivere og vårt kundesenter, og er glade for at det er akkurat dette du trekker frem😍 Vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen alle oss i Fana Sparebank🧡
Jeg er veldig fornøyd med Fana Sparebank! Jeg ble meget godt ivaretatt, og fikk lavere rente enn jeg hadde hos Sparebanken Sogn og Fjordane. Lånerådgiveren var kunnskapsrik, fleksibel og hyggelig, og gav meg gode finansieringsråd. Et skikkelig pluss er at mine barn kan møte opp i banklokalet for å sette inn oppsparte kontanter fra sin splitter nye Fana sparebøsse (denne tjenesten har ikke min forrige bankforbindelse). Dette gav ny motivasjon til sparingen!
Fikk svært god hjelp ved bytte til Fana Sparebank. Har nå alle bruksområder jeg trenger. Særlig nettbank og utenlandsbetaling er viktig og fungerer fint. Også bra å ha en bank med fysisk filial i min bostedskommune.
Hei Werner S, Tusen takk for nydelige 5-stjerner⭐⭐⭐⭐⭐ Vi setter stor pris på din tilbakemelding og er så glad for at du har fått dekket de bank-behovene du trengte🧡 Vi lover at vi skal fortsette å gjøre vårt for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag!☀ Hilsen alle oss i Fana Sparebank🧡
Fana anbefales! Lett på alle måter, men beste er rådgiver. Jeg tok kontakt for første gang med banker mtp boliglån og det føltes bare fanabank som tok seg tid for å hjelpe meg. Min rådgiver brukte tid til å forklare og finne løsninger for meg. Og jeg overdriver ikke når jeg sier jeg brukte 5+mnd for å finne en bank! Og jeg får svar ganske raskt etter jeg har sendt melding. Jeg er ganske fersk når det gjelder lån osv, og min rådgiver var kjempe tålmodig med meg! For nå har jeg anbefalt Fanasparebank til 5 av mine venner og alle er fornøyde.
Heisann Kimmy😊 Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse og rating😊 Vi ønsker å være en personlig bank med god oppfølging og service fra våre rådgivere og vårt kundesenter, og er glade for at det er akkurat dette du trekker frem. Vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag videre!☀ Hilsen alle oss i Fana Sparebank
Har vært kunde i Fana Sparebank siden jeg var et barn. Selv om de ikke har hatt de beste betingelsene på innskudd og boliglån, har jeg likevel vært fornøyd. Når jeg i 2022 solgte boligen min og lånet i Fana Sparebank var innløst, forespurte jeg Fana Sparebank om boliglån til ny bolig, og ble i retur bombardert med en lang lefse fra banken om hvor jeg hadde fått disse pengene fra og krav om redegjørelse i øst og vest. Dette ordnet Sparebanken Vest på en mye smidigere måte for meg. Det toppet seg når jeg trengte å fornye bank id som var gått ut på dato. Jeg jobber 08-16, og avtalte med kundeservice i banken at jeg kunne møte i banken etter åpningstider, så ville kundeservice møte meg for å verifisere ID. Når dere ikke lenger har lokal tilstedeværelse lenger, så dro jeg inn til Bergen sentrum for å gjøre dette. Overraskelsen var stor når kundebehandler sier at hun sitter på gjemmekontor og at det ikke er noen ansatte i banken etter ordinære åpningstider. Lang historie kort, så ble det ingen fornyelse av bank id den dagen. Takket være Sparebanken Vest, gikk dette i orden via et lokalt kontor. Fana Sparebank - dette er for dårlig.
Hei Andreas V.S! Så utrolig kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier i fra. Det kan høres ut som om det har vært noen misforståelser her, men vi kan dessverre ikke diskutere enkeltsaker over nett. Ta gjerne kontakt meg meg hvis du har spørsmål eller flere tilbakemeldinger til oss. Ønsker deg en fin 17. mai! Hilsen Ann Kristin Thue Tvedt Direktør Personmarked