Fana Sparebank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Fana Sparebank siden jeg var et barn. Selv om de ikke har hatt de beste betingelsene på innskudd og boliglån, har jeg likevel vært fornøyd. Når jeg i 2022 solgte boligen min og lånet i Fana Sparebank var innløst, forespurte jeg Fana Sparebank om boliglån til ny bolig, og ble i retur bombardert med en lang lefse fra banken om hvor jeg hadde fått disse pengene fra og krav om redegjørelse i øst og vest. Dette ordnet Sparebanken Vest på en mye smidigere måte for meg. Det toppet seg når jeg trengte å fornye bank id som var gått ut på dato. Jeg jobber 08-16, og avtalte med kundeservice i banken at jeg kunne møte i banken etter åpningstider, så ville kundeservice møte meg for å verifisere ID. Når dere ikke lenger har lokal tilstedeværelse lenger, så dro jeg inn til Bergen sentrum for å gjøre dette. Overraskelsen var stor når kundebehandler sier at hun sitter på gjemmekontor og at det ikke er noen ansatte i banken etter ordinære åpningstider. Lang historie kort, så ble det ingen fornyelse av bank id den dagen. Takket være Sparebanken Vest, gikk dette i orden via et lokalt kontor. Fana Sparebank - dette er for dårlig.
Hei Andreas V.S! Så utrolig kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier i fra. Det kan høres ut som om det har vært noen misforståelser her, men vi kan dessverre ikke diskutere enkeltsaker over nett. Ta gjerne kontakt meg meg hvis du har spørsmål eller flere tilbakemeldinger til oss. Ønsker deg en fin 17. mai! Hilsen Ann Kristin Thue Tvedt Direktør Personmarked
Banken er konkurransedyktig vedrørende betingelser
Hei Jan G, Tusen takk for nydelige 5-stjerner⭐⭐⭐⭐⭐ Vi setter stor pris på din tilbakemelding og skal fortsette å gjøre vårt for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen alle oss i Fana Sparebank
Byttet til Fana Sparebank fra Sbanken. Fikk litt bedre rente på lån innenfor 50 %. Det var enkelt å opprette kontoer, lånet ble raskt overført, de har nettbank og støtter Google Pay. Kontanter bruker jeg ikke.
Heisann Merete!😊 Tusen takk for nydelige 5-stjerner⭐⭐⭐⭐⭐ Vi setter stor pris på din tilbakemelding og skal fortsette å gjøre vårt for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen alle oss i Fana Sparebank🧡
Begynt å bli useriøs, Skulle ta ut penger i butikk,, AVVIST, FANA SPAREBAKNK kunder kan ikke ta ut kontanter lengre i butikk, INGEN informasjon til kundene. Bare noe de plutselig begynte med, der stod jeg og minibanker finnes nesten ikke. Ikke alle steder en kan bruke vips. Fikk meg en ekstra kjøretur på nesten 1 time fra Bjørnefjorden og ekstra bompenger til Bergen.STYR UNNA. ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Hei Christen, Så utrolig leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i og med at du ikke får tatt ut fra minibank eller butikk. Vi minner om at det fortsatt er mulig å ta ut penger hos Rema 1000 og Coop . Ta gjerne kontakt med meg om du har uavklarte spørsmål. Du treffer oss på tlf. 91503411. Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Privatmarked
Er jo en vits at en ikke kan ta ut penger i butikk og ikke er kunder informert om dette på forhånd heller! Veldig dårlig!
Hei Maria R, Så kjedelig at du ikke har fått tatt ut penger. Det er mulig for Fana Sparebank kunder å ta ut penger i Rema 1000 og Coop butikker, eller du kan benytte vår minibank her på Nesttun. Har du ytterligere spørsmål så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med meg. Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Strax betaling er tatt bort og ikke mulig å ta ut kontanter i butikk lenger. For dem som bor på Os, hvor det ikke er mini bank for uttak, er det meget tungvint nå. Dem må inn til Nesttun (Bergen) som er nærmeste. Ja, jeg har gått over til annen bank.
Hei Mona, Vi er veldig lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i og med at du ikke får tatt ut fra minibank. Vi minner om at det fortsatt er mulig å ta ut penger hos Rema 1000 og Coop eller så er du jo hjertelig velkommen innom oss på Nesttun. Ta gjerne kontakt med meg om du har uavklarte spørsmål. Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Privatmarked
Byttet til dere fra Ya bank for ca 1 mnd siden. Sendte e-mail når jeg hadde overført penger til nye kontoer hos dere. Gav da rådgiver per e-mail klarsignal til å avslutte ya bank + overføre Autogiroer. Hørte ingenting på 2 uker og ringte 3 ganger til dere ila 3.uken. Dere lovet å følge opp men fortsatt ingen tilbakemeldinger. Ringte da mandag 4.uken og ba om ny rådgiver men ser at dette heller ikke er ordnet.
Hei Marianne, Så utrolig leit at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulig service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker, men ring meg gjerne på 915 03411 så tar vi en prat. Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked