Fana Sparebank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet til Dere for noen år siden var veldig fornøyd med kundebehandler samt lav rente . Kontaktet banken for en uke side da jeg hadde behov for å ta ut et større beløp fikk beskjed at Dere måtte ha det skriftlig og at det kostet kr 500 for å ta ut mine egne penger Har måtte benytt meg av minibanken inne i lokale på Nestun men med de åpningstider så må jeg ta fri fra arbeid så uansett for å få fatt i pengen mine så koster det meg penger . Med de åpningstidene så er banken blitt lite kundevennlig Mvh Rune C.
Hei Rune C, Så utrolig leit at du ikke er så fornøyd med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og gi best mulig service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. I dette tilfellet må det være en liten misforståelse ifm uttak av dine egne penger, men ring oss gjerne på 915 03411, så tar vi en prat. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Ann Kristin Thue Tveit – Direktør Personmarked
Har særpolicy'er som strider mot alle lover og regler. "Du gjør som vi sier, ellers kan du bare ha det så godt!". Mulig jeg var uheldig med personen jeg traff på denne gangen, men opplevelsen var såpass dårlig at jeg bytter bank asap. Styr unna om service er viktig for deg.
Hei Svært.L.T, Så utrolig leit at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi ønsker å lære av våre kunder, så du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss slik at kan lære av dette. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Svært fornøyd i 25 år..alltid god hjelp og hyggelige mennesker du møter på tlf. Men ett stort sukk..min skjønne rådgiver som har stått last og brast med meg..valgte pensjonere seg..og vel fortjent..hipp hurra for deg. Men trist miste deg og den kontakten vi har hatt..alt fløt så enkelt. Da jeg måtte ta kontakt..var det med en ny rådgiver..greit nok det. Så tok jeg kontakt igjen..og da var det ennå en ny. Da savnet jeg det at en kjente meg. Ellers har jeg skaffet dere en del nye kunder ved å anbefale dere som en super bank....
Hei, Vibeke! Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse. Vi ønsker å være en personlig bank med god oppfølging og service fra våre rådgivere og vårt kundesenter, og er glade for at det er akkurat dette du trekker frem. Vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Beth-Alice Eimhjellen Autorisert Finansiell Rådgiver
Har god kundeservice lave renter og ikke gebyrer, er veldig fornøyd
Hei Ronald S. Tusen takk for veldig fin anmeldelse og rating🤩 Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Torbjørn Autorisert Finansiell rådgiver
Dette er en bank med gjennomgående dårlig kundebehandling. Et mareritt å forholde seg til denne banken, styr unna.
Hei Karianne! Så utrolig kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glad for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi ønsker å lære av våre kunder, så du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss slik at kan lære av dette. Ønsker deg en fin dag videre! Beste hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
God opplevelse og erfaring med Banken. Kan anbefalles.
Hei Kari :) Tusen takk for nydelige 5-stjerner⭐⭐⭐⭐⭐ Vi setter stor pris på din tilbakemelding og skal fortsette å gjøre vårt for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Tony Matre Autorisert Finansiell Rådgiver
Jeg er godt fornøyd med Fana Sparebank. De gir personlig service og følger opp direkte hvis det er behov for det. Har aldri hatt problemer med å få hjelp de gangene dette har vært nødvendig.
Hei Ramtro! Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse og rating. Vi ønsker å være en personlig bank med god oppfølging og service fra våre rådgivere og vårt kundesenter, og er glade for at det er akkurat dette du trekker frem. Vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag videre! Beste hilsen Beth-Alice Eimhjellen Autorisert Finansiell Rådgiver