Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opplever Handelsbanken som en seriøs bank som har god kundebehandling, men kan bli bedre på sine digitale løsninger. Nettbanken og mobilbanken er svært oversiktlig og viser mye relevant informasjon, men designet henger litt etter og det føles som en god gammeldagsmobil bank. Det hadde vært fint hvis nett og mobilbanken fikk en liten oppussing. Jeg har også inntrykket at Handelsbanken interne system er ikke så robuste. Når vi skulle fikse mobilbank til 12 åringen med kodebrikke, så signerte vi begge avtalen, men det kom ingen nettbrikke i posten etter flere uker. Jeg tok kontakt med banken og de sa at jeg måtte gjøre det på nytt. Kom heller ikke den gang, men etter en tredje signering klarte Handelsbanken endelig å få det ordnet. De sa at det var en systemfeil som resulterte i at vi måtte vente i over 1 mnd for å få det fikset. Det er helt fantastisk at Handelsbanken tilbyr Apple Pay. Hvis en bank ikke tilbyr Apple Pay, så er det en dealbreaker for meg. Det er langt bak mål at Handelsbanken ikke har Google Pay støtte da. Alt i alt er helhetsintrykket mitt at Handelsbanken er en pålitelig bank med en seriøs nøytral holdning som ikke finner på noe slags "tull". Skulle bare ønske at Handelsbankene sine digitale løsninger hadde blitt bedre så hadde de fått 5 stjerner
Jeg ønsket å opprette et enkelt kort og konto, noe som burde ta Handelsbanken et par virkedager MAKS. Dette klarer de selvfølgelig ikke, og bruker hele to uker. Noe DnB brukte ÉN virkedag på! Latterlig… Man kan også nevne at de ignorerte Mail i hele én uke før jeg fikk kort og ikke besvarende svar. Skuffende, men gir tre stjerner fordi banken er fin og har gode løsningen når man faktisk klarer å bli kunde…
Banken vet hvem jeg er og med personlig rådgiver blir mine saker ivaretatt på en utmerket måte.
Alltid hjelpsom og kundevennlig. Depositumskonto har jeg fått hjelp med, og god veiledning på tlf. 24t service.
Dere skriver stadig vekk at dere stikker av gårde med de beste kundevurderingene. Men hvorfor er det slik? Jo, for at dere avverger utilfredse kunder, dem er dere ikke interessert i å snakke med og ta med i vurderingen. Her dier dette fordi jeg har opplevd det selv. Jeg ble oppringt og bedt om en vurdering, jeg åpnet med å fortelle om en hendelse og ble da fortalt om at det ikke var slike kunder som meg man skulle snakke med. Dette taler vel gir seg selv? Er det noe mer å si?
Ringte for å be om en konkurransedyktig rente etter et tilbud fra konkurrerende bank. De skulle komme med et tilbud dagen etter. Ventet over en uke før jeg ringte opp igjen. Da drev personen jeg snakket med, med det da og skulle sende det til meg kl 12 samme dag. Kom aldri. Dårlig service.
Hei! Leit å høre at du hadde erfart treg respons hos oss! Vi håper og tror dette er ett av de veldig få unntakene. Ifølge EPSI og Norsk Kundebarometer har Handelsbanken blant Norges mest fornøyde bankkunder år etter år, og er den enkleste av alle banker å komme i kontakt med. Kantars målinger siste ti år viste nylig at Handelsbanken var nr. 3 på kundeservice av rundt 400 norske selskaper. Dette er selvsagt av liten verdi når du har opplevd det motsatte, men det illustrerer i alle fall at vi kan bedre. Gode ønsker om et godt bankforhold!
Fantastisk og personlig kundeservice. Kan virkelig anbefale de om du ønsker en koslig bank med høy kompetanse.
Takk for hyggelig tilbakemelding!