Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Handelsbanken har den beste kundeservicen av alle bankene jeg noen gang har brukt, i tillegg til svært konkurransedyktige priser på banktjenester og gode fordeler.
Banken er utrolig utdaterr. Henger ikke med i utviklingen. .
har blitt mindre "personlig" de senere år. kontakt høres ut til å ha det usedvanlig travelt.
Har ikke de beste rentene. Er svært dårlig på kundehåndering - og ikke villige til å strekke seg for å dekke kundenes behov. Selvom det har vært et langvarig kundeforhold uten mislighold
Seriøs bank. Litt gammeldags men mobilbanken er blitt bedre. De har vært åpen og alltid gitt gode råd.
Dette gjelder innskudd konto! Handelsbanken nekter deg å ta så mye som kr.1,- av dine sparepenger. De spør hva du skal bruke pengene dine til, og liker de ikke svaret, nekter de deg dine penger! - Jeg svarte på spørsmålet at det har dere ikke noe med! - Gi meg mine penger!!! Dette var for 1/2 år siden og de har regelrett stjålet mine penger. Kan ikke gå til politiet. De vil ikke hjelpe deg mot disse kriminelle!!
Forsøkte å bytte til Handelsbanken på grunn av god avtale med fagforening jeg er medlem i. Banken oppleves som utrolig utdatert i forhold til andre banker og beskrivelser av hvordan man for eksempel bestiller bankID sender deg i sirkel. Tekst på nettside: "Hvis du skal avslutte tidligere bankforhold er det viktig at du først bestiller ny BankID fra Handelsbanken. Dette gjøres i nettbanken. Når det er gjort, må du legitimere deg med pass på nærmeste bankkontor." Problemet er bare at du ikke kan bestille i nettbanken uten å ha legitimert deg i banken. Når jeg forsøkte å påpeke dette skriftlig ble jeg oppringt av kundebehandler som sa at jeg var den eneste som hadde problemer med denne formuleringa, og at det er helt åpenbart av den teksten at man skal legitimere seg først. Dessuten hadde ikke han noe ansvar for hva som står på nettsidene og kunne ikke endre det som stod der. Man kan lure på hvordan de kan ha Norges mest tilfredse kunder. At man må legitimere seg på et av deres kontorer som kun har åpent mellom 9 og 15 på hverdager skal også være "veldig enkelt" for kundene, som må ta en halv dag fri fra jobb for skaffe bankID. Handelsbanken har mye å gå på for å imponere meg på kundeservice og tekniske løsninger. Det blir ikke bankbytte i denne omgang, til tross for god avtale med fagforening.