Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er en bank som ikke er noe særlig imøtekommende.
Har vært kunde i mange år(over 10). Svært fornøyd med kundeservice og oppfølging. I og med at jeg benytter et lokalkontor på Østlandet, har personlig betjening vært med på å skape en langsiktighet og trygghet. For min del har oppfølgingen vært avgjørende i vurdering om å ikke bytte til ren "online" bank. Har flere ganger tatt stikkprøver på renter, og har alltid følt at banken passer på at jeg som lånetager har en best mulig rente til enhver tid. Banken bygger ned behandling av kontanter, og har kun åpent for inn og uttak få dager i uken. For min del som så og si aldri benytter kontanter er det uproblematisk. Det vitner om at banken tar grep for å være relevant i fremtiden, samt å holde kostnadsnivået nede. En ting som kan være ulempe er åpningstid, men med et svært beskjedent behov for å møte personlig så går det helt greit for egen del.