Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi byttet til Himla Bank etter å ha lest flotte omtaler og fordi rentene på boliglån og sparekonto er blant de beste i Norge. Prosessen rundt overgangen har vært kjempebra! Flott oppfølging hele veien, og rask tilbakemelding om det er noe vi lurer på. Vi ser frem til å ha Himla Bank som vår nye bank.
Hei Kenneth 😃 Utrolig kult å høre om hvorfor dere byttet til oss! Vi er himla glad for å ha dere som kunde! Vi skal sørge for at dere fortsetter å være fornøyd fremover 🙌 Ha en knallfin sommerdag ☀️ Hilsen Himla-gjengen 💙
Fra vi startet med å bli kunde til vi har fått flyttet boliglånet vårt har alt gått veldig bra. Kundeservice svarer fort og er behjelpelige og hyggelige. Anbefales på det sterkeste.
Hei, Rune 😊 Flott å høre at alt har gått på skinner siden du ble kunde! Det er sånn det skal være 😎 Vi skal fortsette å jobbe for at du er fornøyd hos oss videre. Ha en nydelig dag videre ☀️ Hilsen Himla-gjengen 💙
Hyggelig og imøtekommende kontaktperson. Setter pris på den uformelle tonen. Enkel og innfomativ nettside. Himla har som navnet tilsier himla gode renter og på boliglån og sparing. Litt komplisert bytte når en hadde kundeforhold til Fana Sparebank og bank-id samme sted.
Hallaisen Anne 😃 Så kjekt å høre at du er fornøyd med produktene og liker vår uformelle tone 😎 Vi er superglad for å ha deg som kunde! Ha en herlig dag ☀️ Hilsen Himla-gjengen 💙
God informasjon gitt på en lettfattelig måte. God rådgiving gjennom hele «bank-bytteprosessen».
Hallaien, Pederen 😃 Supert å høre at du var fornøyd med bank-bytteprosessen. Vi skal jobbe for at du fortsetter å være fornøyd fremover 😊 Ønsker deg en fin dag videre ☀️ Hilsen Himla-gjengen 💙
Flytteprosessen har gått som smurt. Opplever Himla som fleksible, og jeg er himla glad for at de er litt firkantede med tanke på hvem de gir lån til. Rådgiveren jeg har hatt kontakt med får 10/10 fra meg. Det eneste som er noe herk (og det tror jeg er mer BankID sin feil enn Himla sin) er signeringsprosessen. Anbefaler ingen å gjøre dette fra iPhone eller iPad da dette feiler hele tiden.
Heisann, Stian 😊 Vi er himla glad for å ha deg som kunde også! Kult at du gir oss 10/10 😎 Vi skal fortsette å levere! Ha en knallfin dag. Hilsen Himla-gjengen 💙
Det er flere fordeler med å velge Himla banken. - De krever bare det nødvendige dokumenter for behandling av søknaden, og her sparer man mye tid. - Dyktige rådgivere og hjelpsomme, og raskt avgjørelse. - Og ikke minst, mye billigere enn de fleste bankene. Helt fantastisk!
Himalaya, for en fin omtale! 😃 Superkult å høre at du er fornøyd og ser fordelene med å være kunde hos oss! Ønsker deg en nydelig dag videre ☀️ Hilsen Himla-gjengen 💙
Jeg satte inn penger på Himla brukskonto for å kunne opprette sparekonto på Torsdag. Når jeg opprettet kontoen fant jeg ut hvor dårlig alt var, så jeg fant ut at jeg ikke ville ha denne kontoen lenger. (Etter 1 dag). Jeg prøvde først å overføre alle pengene, men Himla har sperre, så man kan ikke overføre mere enn 100 000 pr mnd. Jeg sa da opp sparekontoen først, og trodde pengene fra sparekontoen kom over til brukskontoen. Etterpå sa jeg opp brukskontoen og ba om overføring av pengene til min gamle hovedbank. Men pengene var borte. Jeg kontaktet kundeservice 4 ganger Fredag. 2 ganger skulle de ringe tilbake. Det ble ikke gjort. På Mandag morgen ringte de meg opp og sa at pengene sikkert var på vei. Mandag ettermiddag ringte jeg og sa at pengene ikke hadde kommet, og de sa da at pengene hadde kommet på feil konto. De skulle ordne alt sammen så jeg skulle få renter, og da måtte de ha 2 dager til. Onsdag hadde fortsatt ikke pengene kommet. De kom på Torsdag ned godt under halvparten av rentene jeg skulle hatt. Jeg kontaktet igjen kundeservice via mail, og da sa de at dette gikk automatisk og var umulig å få gjort noe med. HOLD DERE LANGT UNNA DENNE BANKEN!!!!!
Hei, Trond. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi tilstreber å gi våre kunder de beste opplevelsene. Beløpsgrensen for å overføre er satt til 100.000,- av sikkerhetsmessige årsaker. Dersom det er behov for å overføre større summer så kan man kontakte oss direkte, så ordner vi det. Om du skulle lure på noe mer i fremtiden, så er det bare å ta kontakt. Ønsker deg en fin uke 😊 Med vennlig hilsen Kristoffer i Himla