JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For ikke lenge siden innførte JBF Bank (og Eika gruppen?) ny nettbank løsning. Den vi har hatt noen år har vi vært svært godt fornøyd med og vi var godt vant med etter hvert. Oversiktelig og grei å bruke. Så får vi ny løsning uten at det var særlig klart kommunisert til (eller ikke minst kommunisert fra) kunden hva som var problemet med den gamle. En god del penger koster også slike nye versjoner av dataprogram - som vi kunder naturligvis indirekte betaler en stor del av. Data leverandører vil alltid prøve å selge inn at "man trenger en ny løsning". Det er delvis det de lever av. IKT avdelinger i virksomhet syns ofte det er stas. Men hvor mye er brukerne involvert og spurt. Det er også en betydelig tidskostnad en påfører brukere i å måtte bruke tid på nye vaner og ny systemforståelse - i tillegg til ergrelse og tapt kundetillit fordi brukerne ikke skjønner vitsen.
Det er klin kokos umulig å få til ting uten hjelp i appen. Så enkel sak som å opprette / aktivere en autogiro avtale går i dass. Det å sitte å vente på hjelp med elendig musikk på øret i 22 minutter er ikke greitDet å sitte å vente på hjelp med elendig musikk på øret i 22 minutter er ikke greit. Måtte legge på til slutt.
Pris på forsikring er god, og har inntrykk av god hjelp ved skade. Kundeservice når det gjelder ventetid er elendig.. Dette går igjen hver gang. Veldig lang ventetid på telefon og mail. Nettsiden er også treg og utdatert.
Får f..eks. Ikke betalt der, og kommer ikke gjennom når jeg ringer for hjeip.
Savner sterkt muligheten for å betale flere efakturaer samlet ved å legge dem «Til godkjenning» og så bekrefte betaling for alle valgte på en gang. Nå finner jeg kun alternativet å gjøre fullstendig betalingsprosedyrer med kode etc for hver enkelt av dem. Et tilbakeskritt i forhold til tidligere. Symes også at innstilingsmulighetene er dårligere nå enn før.
Hei! Takk for god tilbakemelding. Utviklerne jobber stadig med å forbedre tjeneste i den nye appen vår, så vi formidler dette videre. Anbefaler også å bruke tilbakemeldingsknappen nederst i mobilappen, da kan du sende meldinger direkte til utviklerteamet :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Logger inn med bankID ogkommer til startside der det står at jeg ikke har tilgang pga brukerstatus??? Klikker så bytt bruker og er inne. Nå i natt logget jeg inn og fikk beskjed om at jeg allerede var innlogget??? Hvordan kunne jeg være det? Fosøkte å legge inn en betaling, men ble da promte logget ut?? Uoversiktilige menyer. Blir frustrert når jeg tenker på hvor enkelt det fungerte før omlegging til det nye. Hvorfor denne omleggingen? Burde i det minste blitt like enkelt å bruke som tidligere. Ble i tillegg belastet gebyr for overføring fra høyrentekonto til brukskonto. Har aldri skjedd tidligere.
Jeg synes nettbanken er blitt uoversiktlig å finne fram i. Formatet på kontoutdrag er blitt ENORMT! Skal man ta en utskrift fra en mnd. kan det fort bli 3 - 4 A4 ark! Alle er vel ikke så svaksynte at de trenger SÅ store typer. Det er ikke mulig i ettertid å legge inn KID til en mottager som er lagret. Liker dessverre ikke det nye konseptet.