JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er bra, men jeg trodde jeg hadde overført penger, men så var det ikke gjort, fortalte mottakeren. Så jeg hadde ikke sett at jeg måtte gjøre siste del av transaksjonen.
Vedlig fornøyd med renter og generelle tilbud. Misliker at dersom du legger regninger til betaling så reserveres ikke pengene med en gang. Meget misfornøyd med appen som er ustabil og mangler en god del funksjoner.
Ingen rente på brukskonto. Lang responstid på elektonisk henvendelser. Når jeg får svar blir jeg bare bedt om å kontakte noen andre da vedkommende kjenner til hvordan nettbanken fungerer. Det naturlige ville derimot vert å videreformidle henvendelsen når man tydeligvis har spurt feil person.
Jeg ønsker at min kontakt har tid til å prate med meg.
Dekker veldig godt mine behov. Får påminnelser om regninger som har forfalt, og en oppsummering av hvor lenge til neste betaling og innskudd .
Alt i alt, veldig fornøyd med JBF. Savner kategorisystem på brukskontoen, slik at man lettere kan sortere utgifter og inntekter.
Absolutely none of the employees speaks English... Lady on a phone questioned us to be a prank callers, just because she couldn't believe that we live in Norway and do not speak Norwegian... As instructed on the webpage of JBF, we are trying to get help from customer support, but noone is willing to help us, because noone understands English. That's just a grotesque situation really. For an international bank to hire people with uncommonly low communication skills. This seems very selective towards a customer. Webpage is very difficult to navigate through, and given the total look of things, and an absolute lack of any sort of assistance, I will strongly not recommend any collaboration with this bank. This experience is very frustrating, as it seems that you are not eligible for any sort of help or service, if you're not a native speaker.