JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Banken har byttet til ny nettleverandør (Eika) ..så langt virker den dårlig med det å finne bilag o.lign Utrolig lang ventetid med å komme igjen for hjelp ..så lang ikke klar klart det
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nett- og mobilbankløsningen vår. Det jobbes fortløpende med å få på plass nye funksjoner og tjenester, så vi håper du etter hvert vil trives med de nye løsningene våre. Hilsen JBF
Jeg er godt fornøyd med banken... men det må finnes en måte å bli kvitt ei regning på Kr, 0.00 uten at den lyser i rødt, og mas om at den ikke er betalt. Jeg har prøvd flere ganger, men den står stanhaftig og lyser i rød bakgrunn. Frustrerende ... Bortsett fra det, er den nye versjonen helt topp.
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Gjerne ring oss, slik at en bankrådgiver kan hjelpe deg med hvordan du kan få fjernet dette. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Nye nettbanken til JBF er bare topp. Oversiktlig og ren og fin. Godt jobba.
Hei! Tusen takk for en trivelig tilbakemelding, veldig hyggelig å høre at du liker den nye løsningen :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Jeg finner transaksjoner både til og fra min konto, men lurer på hvem betalingen kommer fra. Hvem (hvor) jeg har betalt (hvem er betalingen reservert til) Savner økonomisk oversikt slik den var før omleggingen.
Hei, Takk for din tilbakemelding, dette skal vi formidle videre! Du kan alltid kan gi tilbakemelding nederst i mobilbanken, så går det direkte til utviklerne våre :) Hilsen JBF
Jeg er veldig godt fornøyd som kunde Har vært kunde i alle år,har vel passert 50 år totalt nå....tror jeg.
Hei, Tusen takk for en fin tilbakemelding :) Ha en riktig fin dag, Hilsen JBF
Nettbanken er fortsatt uoversiktlig og like dårlig, selv om det for 1 år siden ble «jobbet» med ny! Personlig» rådgiver fungerer lite, bare dyrt🙈Dyre lån, dyr bank!
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Ny nettbank er i gang, og planen er at den snart skal lanseres. Når den kommer så håper vi at våre kunder synes det blir et skikkelig løft fra dagens løsning, for vi er enig i at den ikke er optimal. :) Hilsen JBF
Jeg har gjennom alle mine år som kunde i JBF (ca. 30 år) bare vært 100% fornøyd med all kontakt og service.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd og vært kunde hos oss i 30 år! Det setter vi kjempestor pris på. Ønsker deg en fin dag videre, Hilsen JBF